Walk Creative wypromuje wódkę Belvedere

Walk Creative wygrała przetarg reklamowy maki wódki Belvedere (Moët Hennessy Polska) - wynika z nieoficjalnych informacji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Walk Creative wypromuje wódkę Belvedere

W ostatnich latach marka Belvedere Vodka nie była na polskim rynku nie prowadziła intensywnych działań reklamowych. W 2015 roku trunek był promowany w związku z pojawieniem się w filmie o Jamesie Bondzie - „Spectre”.

Belvedere Vodka to jedyna polska marka w portfolio  Louis Vuitton Moët Hennessy, koncernu dóbr luksusowych. LVMH zrzesza 70 marek, oferujących ubrania, wyroby skórzane, alkoholowe, perfumy, kosmetyki, zegarki i biżuterię. Belvedere Vodka jest dystrybuowana w naszym kraju wyłącznie przez Moët Hennessy Polska.

Moët Hennessy Polska obok Belvedere Vodka ma w swoim portfolio m.in. marki Moët&Chandon, Dom Perignon, Veuve Clicquot, Hennessy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]