Walk Creative wypromuje wódkę Belvedere

Walk Creative wygrała przetarg reklamowy maki wódki Belvedere (Moët Hennessy Polska) - wynika z nieoficjalnych informacji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Walk Creative wypromuje wódkę Belvedere

W ostatnich latach marka Belvedere Vodka nie była na polskim rynku nie prowadziła intensywnych działań reklamowych. W 2015 roku trunek był promowany w związku z pojawieniem się w filmie o Jamesie Bondzie - „Spectre”.

Belvedere Vodka to jedyna polska marka w portfolio  Louis Vuitton Moët Hennessy, koncernu dóbr luksusowych. LVMH zrzesza 70 marek, oferujących ubrania, wyroby skórzane, alkoholowe, perfumy, kosmetyki, zegarki i biżuterię. Belvedere Vodka jest dystrybuowana w naszym kraju wyłącznie przez Moët Hennessy Polska.

Moët Hennessy Polska obok Belvedere Vodka ma w swoim portfolio m.in. marki Moët&Chandon, Dom Perignon, Veuve Clicquot, Hennessy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie