Walk Creative wypromuje wódkę Belvedere

Walk Creative wygrała przetarg reklamowy maki wódki Belvedere (Moët Hennessy Polska) - wynika z nieoficjalnych informacji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Walk Creative wypromuje wódkę Belvedere

W ostatnich latach marka Belvedere Vodka nie była na polskim rynku nie prowadziła intensywnych działań reklamowych. W 2015 roku trunek był promowany w związku z pojawieniem się w filmie o Jamesie Bondzie - „Spectre”.

Belvedere Vodka to jedyna polska marka w portfolio  Louis Vuitton Moët Hennessy, koncernu dóbr luksusowych. LVMH zrzesza 70 marek, oferujących ubrania, wyroby skórzane, alkoholowe, perfumy, kosmetyki, zegarki i biżuterię. Belvedere Vodka jest dystrybuowana w naszym kraju wyłącznie przez Moët Hennessy Polska.

Moët Hennessy Polska obok Belvedere Vodka ma w swoim portfolio m.in. marki Moët&Chandon, Dom Perignon, Veuve Clicquot, Hennessy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej