SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Warka Planet of Gamers - marka piwa wchodzi w świat gamingu

Warka (Grupa Żywiec) stworzyła autorską platformę Warka Planet of Gamers, w ramach której w dniach 9-11 kwietnia odbędzie się turniej Warka Planet of Gamers Cup. O zwycięstwo zawalczy w nim ośmiu twórców.

Article

Planet Of Gamers to platforma dedykowana osobom zainteresowanym gamingiem. Do Warka Planet of Gamers Club zaproszonych zostało ośmiu twórców, którzy spędzą ze sobą trzy dni. Na ten czas zawodnicy przeniosą się do świata rodem z Planety Warka i zmierzą w nie jednej, ale aż czterech grach. W projekcie wezmą udział: Luure, Piranhasawa, Kromka, Gluhammer, Kuben, Fangotten, Człowiek Warga i Pago. Wydarzenie poprowadzi NieDaRadek.

Fani będą mogli obserwować rywalizację podczas streamingu zaplanowanego na 11 kwietnia. Rozgrywki będzie można śledzić na stronie planetofgamers.pl, na kanale Planet of Gamers na YouTube, na wydarzeniu na Facebooku oraz na kanałach uczestników turnieju.

Warka w e-grze

- Warka to idealne piwo na spotkania z kumplami czy wspólne oglądanie wydarzeń sportowych – mówi Marcin Drożyński, senior brand manager Warki. – Od lat jesteśmy obecni w piłce nożnej. To naturalne, że kolejnym krokiem dla marki o takich korzeniach jest wejście w gaming, który staje się coraz ważniejszy dla naszych konsumentów. Świat Planety Warki jest blisko świata gamingu – w obu liczy się zabawa, rywalizacja i nawiązywanie więzi międzyludzkich - dodaje Drożyński.

Wydarzenie wspierane jest silną kampanią digital: w mediach społecznościowych, na displey’u oraz VOD, a dodatkowo spot zapowiadający turniej pojawił się też podczas fazy finałowej turnieju IEM w Katowicach.

Pomysłodawcą wydarzenia jest marka Warka.

Strategię platformy Planet of Gamers stworzyły 2012 Agency, Gameset i TalentMedia. Przy realizacji działań współpracują 2012 Agency odpowiedzialne za strategię komunikacji, kreację i kampanię 360 oraz agencja Gameset, która przygotowała koncept wydarzenia Planet of Gamers Cup i zarządza relacjami z twórcami. Produkcją zajęło się Graffiti Films. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Media planuje i kupuje Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Warka Planet of Gamers - marka piwa wchodzi w świat gamingu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl