Warner Bros. Discovery chce przekuwać filmy w NFT. Na pierwszy ogień "Władca Pierścieni"

Warner Bros. nawiązał współpracę z firmą Web3 Eluviow celu zbudowania swojego NFT "Movieverse". Na początek stokenizowane może zostać uniwersum "Władcy Pierścieni".

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zestaw NFT „The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring” ma zapoczątkować serię „WB Movieverse”. Premierowe dzieło będzie wznowieniem dzieła Petera Jacksona z 2001 roku, która zostanie powiązana właśnie z NFT. Film trafi do fanów w rozszerzonej wersji (3 godziny 48 minut) w jakości 4K UHD.

Kolekcja tokenów powiązana z filmem zawierać będzie ponad osiem godzin bonusowych materiałów filmowych i komentarzy i galerie zdjęć.

NFT z "Władcą Pierścieni"

Fani będą mogli wybierać spośród dwóch wersji tokenów - Mystery Edition po 30 dolarów za sztukę (10 000 kopii) oraz Epic Edition po 100 dolarów za sztukę (do kupienia będzie tylko 999 kopii). Droższe NFT zawierać będzie zawierać ekskluzywne, bonusowe galerie zdjęć, ukryte elementy kolekcjonerskich AR do sprawdzenia na telefonach.

- Fani "Władcy Pierścieni" mogą teraz nabyć, uczestniczyć i handlować w epickim, żywym doświadczeniu medialnym, które bez wątpienia ich zaskoczy i zachwyci - powiedział Michelle Munson, dyrektor generalny Eluvio. - To naprawdę projekt  dla masowej publiczności, a nie tylko entuzjastów Web3, dlatego jest tak niezwykłe i wciągające - dodał.

"The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (Extended Edition) Digital Movie NFT" będzie można kupić 21 października.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/serial-wladca-pierscieni-pierscienie-mocy-amazon-gdzie-ogladac-opinie ##

Według rzecznika Eluvio, Warner Bros. planuje wydać w przyszłości więcej swoich filmów jako NFT i rozwijać tak powstałe „WB Movieverse”. Tokeny z ekstra materiałami z planu, zdjęciami, filmami mając przyciągać fanów do zakupu.

W drugim kwartale Warner Bros. Discovery zanotował 9,83 mld dolarów przychodów (rok wcześniej samo Discovery miało 3,06 mld dolarów), z czego 4,84 mld dolarów z dystrybucji, 2,72 mld dolarów z reklam, a 2,06 mld dolarów z bezpośredniej sprzedaży treści. W ujęciu pro forma (czyli porównując z łącznymi wynikami Discovery i WarnerMedia przed rokiem) wpływy zmalały o 3 proc. - z 11,21 do 10,82 mld dolarów. Firmie zaszkodził silny kurs dolara, bez uwzględnienia zmian kursów walutowych spadek przychodów wyniósł 1 proc.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

CCC odpiera tezy ws. działalności w Rosji. Wyda miliony na swoje akcje

CCC odpiera tezy ws. działalności w Rosji. Wyda miliony na swoje akcje

Zmiany w "Tygodniku Powszechnym". Michał Okoński z nową rolą

Zmiany w "Tygodniku Powszechnym". Michał Okoński z nową rolą

Szef sponsoringu sportowego Michał Rutkowski żegna się z Orlenem

Szef sponsoringu sportowego Michał Rutkowski żegna się z Orlenem

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

Group One stawia na AI. Wojtek Kaźmierczak pokieruje innowacjami

Group One stawia na AI. Wojtek Kaźmierczak pokieruje innowacjami