„Warszawa kręci” w kampanii edukacyjnej Radia Kolor

Nowa kampania edukacyjna Radia Kolor to efekt współpracy z Miejskimi Zakładami Autobusowymi oraz Komendą Stołeczną Policji . Celem kampanii „Warszawa kręci” jest poprawa bezpieczeństwa na ścieżkach rowerowych, drogach i chodnikach w Warszawie.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
„Warszawa kręci” w kampanii edukacyjnej Radia Kolor
fot. materiały prasowe

Kampania będzie realizowana w terminie od 2 do 30 czerwca i jest skierowana zarówno do rowerzystów, jak i innych uczestników ruchu drogowego.

 – „Warszawa Kręci” to kampania, która ma inspirować, a nie pouczać. Zależy nam na tym, by pokazywać, że dobre nawyki na drodze – niezależnie od tego, czy jesteśmy na rowerze, pieszo, czy za kierownicą – naprawdę mają znaczenie. Chcemy odczarować konflikty między użytkownikami dróg i promować nowoczesne, świadome podejście do bezpieczeństwa – mówi Łukasz Suda, dyrektor programowy Radia Kolor.

Rozmowy z ekspertami przeprowadzi Alicja Bendkowska – prezenterka stacji i zapalona kolarka.

W ramach działań zaplanowano m.in. eksperckie audycje na antenie Radia Kolor – rozmowy ze specjalistami ds. ruchu drogowego, Policją, przedstawicielami MZA, ale także z samymi rowerzystami o zasadach ruchu drogowego, technologii wspierającej bezpieczeństwo oraz zmianach w miejskiej infrastrukturze. Pojawią się także reportaże i wideo z warszawskich ulic, pokazujące realne sytuacje i dobre praktyki współdzielenia przestrzeni publicznej. 

Kampanię uzupełnią spoty edukacyjne i promocyjne, które trafią do odbiorców przez media społecznościowe oraz antenę Radia Kolor.

Akcja będzie obecna na wielu nośnikach w przestrzeni miejskiej m.in.: na tyłach autobusów, ekranach w komunikacji miejskiej, a także na billboardach i w kinach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu