SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Warta: Teraz skup się na czymś przyjemnym

W internecie rozpoczyna się kampania reklamowa Warty. Akcja pod hasłem "Teraz skup się na czymś przyjemnym" promuje ubezpieczenia podróżne i mieszkaniowe tej firmy.

Startująca właśnie kampania Warty reklamuje oferowane przez nią ubezpieczenia podróżne Warta Travel oraz mieszkaniowe: Warta Dom Komfort i Warta Dom. Internetowej akcji prowadzonej pod hasłem "Teraz skup się na czymś przyjemnym" towarzyszy promocja, w której do końca września na polisę podróżną otrzymuje się 10-procentową zniżkę, a przy wykupywaniu lub przedłużaniu ubezpieczenia mieszkaniowego dostaje się dodatkowo za złotówkę Pakiet Torebka lub ubezpieczenie Bagaż Podróżny na 1 tys. zł oraz zniżkę na ubezpieczenia komunikacyjne - 10 proc. na Autocasco i 5 proc. na OC.

Reklamy Warty od 6 lipca ukazują się w serwisach onet.pl, interia.pl, decoria.pl, domosfera.pl, na części stron turystycznych należących do sieci ARBOmedia oraz w wyszukiwarce google.pl.

Kreację kampanii - zaplanowanej do końca sierpnia - przygotowała agencja reklamowa G7, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

  • Więcej informacji:
  • Warta
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Warta: Teraz skup się na czymś przyjemnym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl