Wartość rynku reklamy online w Hong Kongu bez zmian

W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku na internetowąreklamę w Hong Kongu wydano 172 miliony dolarów hongkońskich (22mln USD).

km
km
Udostępnij artykuł:

Wydatki te były na mniej więcej tym samym poziomie co wanalogicznym okresie roku 2008 - wynika z raportu firmy badawczejNielsen.

W pierwszej dziesiątce największych reklamodawców zadebiutowałymarki Sa Sa International Holdings, Toyota, Octopus Holdings, HSBCi Sony.

Siłą napędową na omawianym rynku były natomiast firmy z sektoramody, a w szczególności H&M, Nike i Cartier, które wspólniezwiększyły w I kwartale swoje wydatki na reklamę online w ujęciurocznym o 163 procent: z 2,2 do 5,8 miliona HKD.

Z kolei najwięcej pieniędzy - 33 miliony HKD (20 procent) -zostało wydanych na reklamy w sektorze finansowym. Następnymi podtym względem kategoriami były edukacja i nauka (14 procent) orazkomputery/elektronika (12 procent).

Z danych firmy Nielsen wynika również, że między styczniem amarcem w Hong Kongu reklamowało się online ponad 1 tysiąc marek, aliczba kampanii zwiększyła się wobec tego samego okresu rokwcześniej z 2.896 do 3.283.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję