Wąsaty wuj mBanku (wideo making of)

Jak przygotowano emitowane tej jesieni reklamy eKonta w mBanku? Zapraszamy do obejrzenia materiałów making of.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania mBanku rozpoczęta drugiej w połowie września br. reklamowała eKonto. Koncepcja kreatywna opierała się na przeciwstawieniu tego rachunku tradycyjnym ofertom bankowym. W reklamach symbolizowali je charakterystyczny wąsaty wuj oraz używane przez innych bohaterów określenie „po wuju” (zobacz spot).

Akcja reklamowa oprócz telewizji obejmowała kina, internet i outdoor. Kreację kampanii przygotowała agencja Ambasada Brand Communication, a media zaplanował dom mediowy MPG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"