Wasowski i Szczęśniak obalają przesądy dla Link 4

W radiu, prasie i internecie rusza kampania reklamowa ubezpieczeniaAC w Link 4. W akcji biorą udział Grzegorz Wasowski i SławomirSzczęśniak, którzy obalają przesądy na temat tej oferty.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie akcja reklamowa ubezpieczenia AC w Link 4opiera się na spotach radiowych, w których występują GrzegorzWasowski i Sławomir Szczęśniak, znani z poprzednich kampanii tejfirmy. W poszczególnych wariantach kreacji prowadzą oni żartobliwerozmowy w Kąciku Obalania Przesądów. - Na konkretnych przykładachpokazujemy, dlaczego nasze AC jest dobrym wyborem dla kierowców, aprzy okazji walczymy ze stereotypami mówiącymi, że niższa cenaoznacza gorszy produkt - opisuje Tomasz Borchowiec, dyrektor pionumarketingu w Link4.

Prowadzona od 2 marca kampania ma charakter zarówno wizerunkowy,jak i sprzedażowy. Akcja obejmuje przede wszystkim radio (DrapaczChmur, Radio Zet i PR3), a w mniejszym stopniu prasę (m.in. GazetaWyborcza, Dziennik, Wysokie Obroty, Auto Świat, Polityka, Wprost iTele Świat) oraz internet.Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa ChangeCommunications, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dommediowy MediaCom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały