Wavemaker, iProspect i Zenith walczą o globalny budżet mediowy Carlsberga

Na shortliście przetargu na globalną obsługę mediową producenta piwa, firmy Carlsberg znalazły się: Wavemaker Global, iProspect i Zenith. W Polsce o obsługę mediową marketera walczy agencja Spark Foundry.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wavemaker, iProspect i Zenith walczą o globalny budżet mediowy Carlsberga

Trzy agencje walczą o obsługę globalnego budżetu mediowego firmy carlsberg. Są to: Wavemaker Global (GroupM), iProspect (dentsu) i Zenith (Publicis Groupe).

W Polsce o obsługę mediową Carlsberga walczy należąca do Publicis Media agencja Spark Foundry.

Walczą o obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów na wszystkich rynkach, na których działalność prowadzi firma.

Dotychczas obsługą mediową Carlsberga zajmowała się agencja Initiative (IPG Mediabrands), która nie wzięła udziału w aktualnym przetargu.

Initiative pracuje dla Carlsberga od 2017 roku (w 2018 roku została agencją globalną w miejsce OMD).

Przetarg mediowy nastąpił po tym, jak Carlsberg rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową - w 2022 roku do współpracy wybrano agencję Fold7, kończąc współpracę z Grey Europe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu