SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kroi się rewolucja” w kampanii past warzywnych Wawrzyniec

Trwa kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży past warzywnych Wawrzyniec (produkowanych przez ZT Kruszwica). Akcję, pod hasłem „Kroi się rewolucja”, przygotowała i realizuje agencja Streetcom Polska.

Kampania podkreśla, że pasty warzywne Wawrzyniec to w 100 proc. roślinny i naturalny produkt, będący kompozycją odpowiednio dobranych warzyw oraz przypraw. W reklamach prezentowane są wszystkie cztery warianty smakowe produktu: z grillowanym bakłażanem, z suszonymi pomidorami i żurawiną, z grillowaną cukinią i curry, z ciecierzycą oraz pieprzem i czarnuszką.

Działania reklamowe obejmują internet (m.in. aktywności w social media, współpraca z influencerami), punkty sprzedaży (materiały POS, ulotki, ekspozytory, standy) oraz akcję typu product i idea seeding (z udziałem 100 tys. konsumentów).

Za strategię i kreację reklam, zakup mediów oraz realizację działań odpowiada agencja Streetcom Polska. Pozyskała to zlecenie w przetargu, w którym brały jeszcze udział trzy agencje reklamowe.

Dołącz do dyskusji: „Kroi się rewolucja” w kampanii past warzywnych Wawrzyniec

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl