Ważna zmiana dla wydawców. Google wprowadzi Discover na desktopie

Od siedmiu lat Google udostępnia funkcję Discover w wersji mobilnej swojej wyszukiwarki. Dziś to kluczowe źródło ruchu dla wydawców internetowych. Wkrótce ta funkcja ma trafić też do strony głównej Google wyświetlanej na komputerach - wynika z doniesień w mediach społecznościowych.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Ważna zmiana dla wydawców. Google wprowadzi Discover na desktopie
fot. Shutterstock / Mamun sheikh K

Discover to część wyszukiwarki Google, która prezentuje użytkownikom treści związane z ich zainteresowaniami na podstawie ich aktywności w internecie i aplikacjach. Treści wydawców mogą automatycznie pojawić się w Discover, jeśli zostaną i są zgodne z polityką treści tej usługi. Nie są wymagane żadne specjalne tagi ani uporządkowane dane.

Obecnie Discover można znaleźć po wejściu na stronę Google w przeglądarce w telefonie lub z poziomu aplikacji Google. Wkrótce dostępność funkcji ma zostać poszerzona.

Google pracuje nad poszerzeniem dostępności Discovera

Informacja o planach wdrożenia Discovera w stacjonarnej wersji wyszukiwarki Google została ogłoszona podczas wydarzenia Search Central Live, które w środę odbyło się w Madrycie.

Google Discover będzie dostępne na komputerach stacjonarnych!🤩 Zespół Google pracuje nad poszerzeniem Discovera. Właśnie pokazali w #sclmadrid świetną nową funkcję dla wiadomości, która zmieni strategię kontentową wydawców – napisała w serwisie X Clara Soteras, konsultantka SEO. 

Soteras dodała, że podczas prezentacji nie podano, kiedy Discover w wersji stacjonarnej się pojawi. 

Pojawienie się Discovera w wersji stacjonarnej będzie kolejnym motorem ruchu na stronach wydawców internetowych. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg