WebRadio w ofercie reklamowej GG Network

GG Network wprowadza do swojej oferty reklamowej pakiet WebRadio. Łączy on reklamy w Open FM i Polskiej Stacji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wprowadzony przez GG Network pakiet WebRadio obejmuje taką samą liczbę reklam w dwóch internetowych rozgłośniach radiowych: Open FM i Polskiej Stacji. Firma rekomenduje przy tym reklamodawcom sześć emisji spotów w każdej z tych stacji. – Celem pakietu jest zagwarantowanie klientom efektywnej kosztowo budowy zasięgu kampanii – uzasadnia Robert Juszczyk, dyrektor sprzedaży ds. radia w GG Network.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day