SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Czas na przyjemność taką, że Oh!” w reklamach lodów Wedel (wideo)

Firma Lotte Wedel zaczęła kampanię promującą lody na patyku Oh!. Akcja jest realizowana pod hasłem „Czas na przyjemność taką, że Oh!”.

Article

Reklamy lodów Oh! są utrzymane w konwencji kreatywnej marki Wedel z okazji 170-lecia tej marki. Pokazują, jakie składniki są w promowanych lodach.

Odświeżona linia lodów Oh!, z nową identyfikacją wizualną, pojawiła się w sprzedaży w kwietniu. Obejmuje cztery warianty smakowe: wanilia, słony karmel, truskawka i czekolada.

 

Działania reklamowe marki Wedel są realizowane przede wszystkim w telewizji i internecie.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, za aktywności w internecie - agencja GoldenSubmarine, a za planowanie i zakup mediów - agencja mediowa Zenith.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Czas na przyjemność taką, że Oh!” w reklamach lodów Wedel (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zorg
Okropna jest ta reklama. Nie zacheca, nie nadaje wizerunku, przedstawia mdły i mętny komunikat.
0 0
odpowiedź