"Weź to na chrupko" w reklamie Snickers Crisp

Ruszyła kampania reklamowa batona Snickers Crisp, który w tym roku dołączył do Mars Wrigley. Działania reklamowe są realizowane pod hasłem "Weź to na chrupko" i potrwają do grudnia br.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Weź to na chrupko" w reklamie Snickers Crisp

Wzbogacony o chrupki ryżowe Snickers Crisp pojawił się na sklepowych półkach w marcu tego roku. d 12 października do 12 grudnia produkt będzie wspierany szeroko zakrojoną kampanią w telewizji, digitalu oraz na outdoorze.

W galeriach handlowych 11 polskich miast zamieszczonych zostanie ponad 300 nośników reklamowych OOH. Dodatkowo marka będzie obecna w reklamie na kanale Tik-Tok oraz podejmie działania z influencerami. W ramach kampanii zaplanowano również wsparcie w punktach sprzedaży – dedykowane materiały POS, niebieskie ekspozycje i dodatkowy branding w różnych miejscach sklepu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/snickers-pokazuje-co-nas-moze-spotkac-podczas-odwiedzin-znajomych-koronawirus ##

Globalnie przygotowana reklama Snickers Crisp będzie emitowana w telewizji oraz formatach online wideo i na kanale YouTube. Nawiązuje ona do słynnego hasła marki „Głodny nie jesteś sobą” i w żartobliwy sposób namawiała do brania życia nieco mniej serio. Spot podkreśla również, że  Snickers Crisp jest odpowiedzią na różne symptomy głodu i pozwala znowu być sobą.

Kampanie reklamowe Snickersa przygotowuje BBDO New York.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu