„Weź wodę nad wodę” - Żywiec Zdrój w kampanii podąża za turystami

Firma Żywiec Zdrój, producent wody mineralnej Żywiec Zdrój chce kampanią pod hasłem „Weź wodę nad wodę” zachęcać Polaków, by pili zdrowiej i dbali o prawidłowe nawodnienie latem.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Weź wodę nad wodę” - Żywiec Zdrój w kampanii podąża za turystami

Żywiec Zdrój zachęca ludzi do picia zdrowiej i dbania o naturę, poprzez zapewnienie dostępności produktów oraz działania edukacyjne, realizowane wszędzie tam, gdzie jest to szczególnie ważne. . W tym roku firma szczególnie dba o odpowiednie nawodnienie wypoczywających nad morzem Polaków i rozwój całej kategorii, budując widoczność oraz dostępność produktów już od drogi nad morze, aż po samą plażę.

W ramach kampanii „Weź wodę nad wodę”, Żywiec Zdrój przygotował szereg zintegrowanych działań łączących outdoor, dedykowane ekspozycje POS, obecność na największych wydarzeniach w nadmorskich miejscowościach oraz w kanale HoReCa, jak również komunikaty na samych produktach.

Specjalnie na potrzeby kampanii marketer przygotował limitowaną edycję opakowań wody niegazowanej o pojemności 0,7l z humorystycznymi hasłami nawiązującymi do letnich aktywności. Najważniejszym założeniem kampanii jest zachęcanie Polaków do picia zdrowiej, wykorzystując kreatywne  sposoby.

grafika

Za koncept i key visuale oraz aktywacje BTL odpowiada agencja NAVdsgn. Design dedykowanych butelek jest dziełem Rococo Studio. Za zakup mediów odpowiada Mediacom Warszawa.

grafika
bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii