SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

What, Arena Media i Headlines Porter Novelli wypromują polską gospodarkę za granicą

Agencje What i Headlines Porter Novelli oraz dom mediowy Arena Media wygrały przetarg Ministerstwa Gospodarki na realizację kampanii promującej polską gospodarkę w Niemczech, Rosji, Czechach, na Ukrainie i w Chinach.

What, Arena Media i Headlines Porter Novelli wypromują polską gospodarkę za granicą

Celem kampanii realizowanej na zlecenie Ministerstwa Gospodarki będzie przede wszystkim poprawa wizerunku polskiej gospodarki na arenie międzynarodowej oraz zaprezentowanie Polski, jako wiarygodnego i nowoczesnego partnera, posiadającego własne atrakcyjne specjalności eksportowe. Jej założeniem jest również zmiana postaw zagranicznych przedsiębiorców i zachęcenie ich do nawiązywania współpracy z polskimi firmami.

Projekt skupi się wokół wybranych branż o dużym potencjale eksportowym na poszczególnych rynkach, m.in. nowoczesnych technologiach cywilnych, światowej jakości designie, innowacyjnych technologiach wojskowych czy wysokiej jakości żywności. Działania będą prowadzone m.in. w prasie gospodarczej, internecie, magazynach pokładowych, a także na outdoorze.

Agencje What i Headlines Porter Novelli odpowiadają za obsługę kreatywną i komunikacyjną akcji, a dom mediowy Arena Media - za planowanie i zakup mediów.

W przetargu Ministerstwa Gospodarki dotyczącym tego zlecenia brały jeszcze udział trzy konsorcja: Ecorys Polska, Partner of Promotion i Althermedia, Young & Rubicam i MEC oraz Legend Group i NGC Europe Limited.

Wiosną br. na polskim rynku prowadzona była kampania Ministerstwa Gospodarki zachęcająca polskie firmy do udziału w programach promocji - zarówno branżowych, jak i ogólnych - realizowanych przez resort za granicą (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: What, Arena Media i Headlines Porter Novelli wypromują polską gospodarkę za granicą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl