WhatsApp wprowadza przypomnienia. Mają pomóc w komunikacji z klientami

WhatsApp wprowadza nową funkcję przypomnień, która ma pomóc w zarządzaniu komunikacją z klientem. – Ta funkcjonalność ma zyskać szczególne znaczenie dla małych i średnich firm, które borykają się z chaosem komunikacyjnym w kontaktach z klientami – mówi Borys Marushchak, performance marketing manager w agencji Harbingers.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
WhatsApp wprowadza przypomnienia. Mają pomóc w komunikacji z klientami
fot. materiały prasowe

Aplikacja testuje funkcję przypomnień, która pozwala użytkownikom ustawić powiadomienia dla wybranych wiadomości. Wystarczy dłużej przytrzymać wiadomość, aby ustawić przypomnienie, które automatycznie wyświetli się po wybranym czasie. Nowością jest możliwość ustawienia przypomnienia na 2, 8 lub 24 godziny, ale także określenia własnego terminu. Po aktywacji wiadomość zyska dyskretną ikonę dzwonka, a użytkownik otrzyma powiadomienie o konieczności odpowiedzi.

– Ta funkcjonalność to krok w stronę uproszczenia narzędzi biznesowych. WhatsApp staje się nie tylko aplikacją do komunikacji, ale też systemem do zarządzania wczesnymi etapami lejka sprzedażowego. Dzięki przypomnieniom, przedsiębiorcy mogą skuteczniej dbać o klienta i nie przeoczyć żadnej szansy. Proaktywne przypomnienia – koniec z ignorowaniem kluczowych wiadomości – mówi Borys Marushchak, performance marketing manager w agencji Harbingers.

WhatsApp planuje również rozwój proaktywnych powiadomień, które przypomną użytkownikowi, jeśli przeoczy on wiadomość od kluczowego kontaktu. Aplikacja będzie analizować częstotliwość rozmów i przypomni o wiadomości, jeśli zostanie pominięta. Równolegle z aktualizacjami w WhatsAppie, zmienia się także podejście Instagrama do funkcji „linku w bio”. Współczesne mity na temat jego wpływu na zasięgi zostały rozwiane przez Adama Mosseriego, szefa Instagrama. Okazało się, że linki w bio nie wpływają negatywnie na algorytmy Instagrama. 

„W marketingu nie chodzi o sztuczki czy obejścia algorytmu. Liczy się wartość i autentyczność treści. Link w bio nie jest żadnym problemem, jeśli treść przyciąga użytkownika” – mówi Mosseri.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Prezes Burda Media Polska w wywiadzie dla prestiżowego "The Drum". Co powiedział o mediach?

Prezes Burda Media Polska w wywiadzie dla prestiżowego "The Drum". Co powiedział o mediach?

Hollywood przeciw fuzji Netfliksa z Warner Bros.? Właściciele kin i reżyserzy alarmują

Hollywood przeciw fuzji Netfliksa z Warner Bros.? Właściciele kin i reżyserzy alarmują