Widzowie Vivy i MTV nagrodzili najlepsze spoty reklamowe

Rozdano nagrody w drugiej edycji konkursu Spoters, w którym widzowie stacji młodzieżowych Viva Polska i MTV Polska nagrodzili najlepsze swoim zdaniem spoty reklamowe. Grand Prix plebiscytu otrzymała marka dezodorantów Axe.

Patryk Pallus / pp
Patryk Pallus / pp
Udostępnij artykuł:

 Zwycięzcami konkursu Spoters 2009 w poszczególnych kategoriach zostały następujące spoty reklamowe:   „Cuda Techniki” (nowości technologiczne): Zelmer Odkurzacz „Drogeria” (kosmetyki): Axe „Pięć smaków” (produkty spożywcze): M&Ms „Rozmaitości” (pozostałe grupy tematyczne): Tesco „W zasięgu” (telefonia komórkowa): Heyah „Ważna sprawa” (kampanie społeczne): Towarzystwo Opieki Nad Zwierzętami   - Cieszy nas, że w drugiej edycji plebiscytu Spoters uzyskaliśmy zgłoszenia od większej liczby reklamodawców, niż w przypadku ubiegłej edycji. Głosujący ponownie docenili w reklamie przede wszystkim poczucie humoru i to nie tylko w kampaniach skierowanych stricte do młodzieży. Pośród kampanii społecznych, widzowie docenili kreację, uczulającą na los porzucanych zwierząt, która porusza ważny, choć przecież często marginalizowany temat - komentuje wyniki konkursu Tomasz Bruss, dyrektor ds. reklamy i sponsoringu w MTV Networks Polska.   Zwycięzcy plebiscytu Spoters 2009 otrzymają możliwość bezpłatnego zrealizowania kampanii na kanałach Viva Polska i MTV Polska.   W głosowaniu w konkursie wzięło udział 5,5 tys. zarejestrowanych użytkowników, którzy łącznie oddali 25 tys. głosów na kreacje reklamowe.   Plebiscyt Spoters 2009 organizowany był przez spółkę MTV Networks Polska oraz dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media przy współpracy Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych oraz agencji interaktywnej Netizens. Partnerem konkursu był Klub Twórców Reklamy.   

Patryk Pallus / pp
Autor artykułu:
Patryk Pallus / pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu