SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Winiary reklamują się w serialu internetowym

Winiary prowadzą kampanię reklamową związaną z serialem internetowym "Pitu, Pitu". Firma promuje się na zasadzie product placementu w animowanej produkcji wypełnionej zabawnymi dialogami.

Winiary reklamują oferowane przez siebie "Danie w 5 minut" w pierwszych 12 odcinkach serialu "Pitu Pitu". Animowana produkcja opowiada o parze bohaterów, którzy prowadzą pełne gier słownych i absurdalnego humoru rozmowy łączące ironię i groteskę. Serial udostępniany jest na stronie internetowej www.pitupitu.tivi.pl działającej w obrębie serwisu www.tivi.pl, w którym Winiary prowadzą też standardową akcję reklamową.

W realizacji kampanii product placement Winiary współpracują z A2 Multimedia, utworzoną przez Agorę i ATM Grupę spółką zarządzającą serwisem www.tivi.pl. - Sądzimy, że pierwszy sfinalizowany projekt z dużym koncernem jest zapowiedzią popularyzacji nowej formy komunikacji marketingowej, jaką jest product placement - komentuje Marcin Męczkowski, członek zarządu A2 Multimedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Winiary reklamują się w serialu internetowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl