SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa Amica tworzy dział marketingu globalnego, na czele Wioleta Wróbel

Grupa Amica utworzyła dział marketingu globalnego na którego czele stanęła Wioleta Wróbel.

 

Wioleta WróbelArticle

Grupa Amica jest obecna w ponad 50 krajach - celem powstania działu marketingu globalnego jest optymalne wykorzystanie środków i wiedzy doświadczonego zespołu do tworzenia strategii działań marketingowych oraz koordynowania ich realizacji w poszczególnych krajach.

Nowo powstała komórka składa się z dwóch zespołów. Pierwszy, strategiczny, jest odpowiedzialny za tworzenie długoterminowych strategii działań komunikacyjnych oraz wyznaczanie standardów. Projekty w tym zespole realizowane będą przez pracowników z wielu krajów. Drugi zespół będzie łącznikiem między strategią a lokalnymi oddziałami - jego członkowie będą mieć wpływ na finalny kształt materiałów, dostarczając wiedzy dotyczącej potrzeb rynkowych i różnic kulturowych.

Na czele działu stanęła Wioleta Wróbel, która w firmie pełniła dotychczas funkcję marketing communication managera. Ma ponad 10 lat doświadczenia w marketingu, PR oraz strategii. Poprzednio pracowała w agencji GPD. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grupa Amica tworzy dział marketingu globalnego, na czele Wioleta Wróbel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl