Wiosenne Odkrycie - promocja depilatorów Philips

Philips Polska wspólnie z agencją BTL Point Group proponuje promocję konsumencką, w której można otrzymać depilator za darmo i wygrać Toyotę Aygo.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Mechanizm promocji oparty jest na systemie SMS. Konsumentki po zakupie produktu wysyłają kod zawarty w opakowaniu. Pierwsze 30 osób każdego tygodnia wygrywa zwrot kosztów zakupu depilatora, a wszystkie pozostałe otrzymują nagrodę pocieszenia – do wyboru: miesięczny serwis SMS z poradami na temat pielęgnacji osobistej lub możliwość ściągnięcia na telefon komórkowy tapety lub dzwonka polifonicznego.

     

Wszystkie osoby, które wzięły udział w promocji, zagrają poprzez SMS o nagrodę główną – Toyotę Aygo. Konkurs będzie polegał na jak najszybszym przesłaniu poprawnych odpowiedzi na dwa pytania.

Integralną częścią promocji jest serwis http://www.wiosenneodkrycie.pl/, który daje możliwość nie tylko zapoznania się z zasadami promocji, ale również dostęp do nagród pocieszenia, porad na temat pielęgnacji osobistej oraz rozrywki internetowej.

Akcja wspierana jest materiałami POS, m.in. stickerami, ulotkami, dyspenserami, plakatami, owijkami paletowymi. W punktach sprzedaży o akcji informują konsultanci Philipsa. W dalszym etapie akcji zaplanowano dodatkowe wsparcie. Promocja potrwa do końca lipca br.

Promocję opracowała i realizuje agencja marketing services BTL Point Group, technologie mobilne udostępniła MOBILE Point Group (AdMobile), a za serwis WWW odpowiedzialna jest ONLINE Point Group. Wszystkie agencje wchodzą w skład Platformy Mediowej Point Group.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu