SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wirtualna Polska wprowadza mailing targetowany na urządzenia mobilne

Wirtualna Polska udostępniła nowy produkt reklamowy - mailing targetowany na urządzenia mobilne.

Nowy produkt w ofercie biura reklamy WP.pl pozwala adresować wysyłki mobilne do określonej grupy odbiorców. Dodatkowo istnieje możliwość targetowania m.in. demograficznego, behawioralnego i geograficznego. Warunki techniczne pozwalają też na wysyłkę mailingów na określone systemy operacyjne czy urządzenia mobilne.

Mailingi mobilne WP.pl pozwalają także m.in. przekierowywać odbiorców do mobilnych wersji serwisów. Mogą też służyć jako narzędzie do promocji aplikacji mobilnych.

WP.pl podaje, że jej baza mailingowa liczy ponad 7,8 mln aktywnych loginów miesięcznie, w tym blisko 850 tys. mobilnych.

Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska wprowadza mailing targetowany na urządzenia mobilne

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Smutna prawda
Najlepsze jest to, że najwyraźniej większość tych osób NIE WPISYWAŁA SIĘ do ŻADNEJ bazy ani nie wyrażała zgody na otrzymywanie reklam. Czy podania o wykasowanie danych z tej "bazy" coś dają? - oczywiście, że NIE. Rozsyłanie spamu po chamsku bez możliwości wyplątania się z tej okropnej sytuacji. Wszystkich którzy mają podobne obserwacje zachęcam do zawiadomienia UOKIK.
odpowiedź