SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wirtualna Polska zmienia serwis Pasaż Handlowy

Na przestrzeni ostatnich dwóch miesięcy WP istotnie zmodyfikowała serwis.

Wprowadziła nowy layout, przebudowała i uszczegółowiła kategorie katalogu produktów, zwiększyła możliwości reklamowe oferowane zrzeszonym w nim właścicielom sklepów. Dzięki zmianom w sposobie prezentacji sprzedawców i ich towarów klient Pasażu każdorazowo otrzymuje wyczerpującą informację o sklepie, wraz z listą oferowanych przezeń dodatkowych korzyści (np. płatność kartą, darmowe dostawy, płatności elektroniczne) i produkcie (w tym wysokiej jakości zdjęcia). Podstawowym założeniem ulepszeń było zwiększenie wydajności Pasażu, a co za tym idzie ilości zawieranych za jego pośrednictwem transakcji.

„Postawiliśmy na jeszcze dokładniejsze, prostsze i bardziej trafne wyszukiwanie – mówi Tomasz Maj z Wirtualnej Polski – Jako jedyni w Polsce, spośród dużych platform handlowych, oferujemy opcję podświetlania szukanej frazy, co maksymalnie ułatwia użytkownikom znalezienie interesującego ich produktu. Klient porusza się po Pasażu w ramach zadanego zapytania, za każdym razem widząc specjalnie oznaczone, wpisane przez siebie w okno wyszukiwarki, wyrażenie. Warto podkreślić, że ma przed sobą tylko te kategorie serwisu, w których może znaleźć towar, o który, nie zawsze dokładnie, pyta.”

Pasaż Handlowy WP: http://pasaz.wp.pl

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska zmienia serwis Pasaż Handlowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl