Wizaz.pl i Glamour.pl ze spadkami, zyskały sekcja Onetu, Zeberka i Avanti24 (top stron o modzie i urodzie)

Wśród serwisów o modzie i urodzie zdecydowanym liderem zasięgowym, mimo spadku wyników rok do roku, pozostaje Wizaz.pl, a najwięcej odsłon notuje Maxmodels.pl. Mocno wzrosła odwiedzalność sekcji modowo-urodowej Onetu, Zeberka.pl i Avanti24.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według wyników badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl we wrześniu br. Wizaz.pl (Edipresse Polska) odwiedziło 2,35 mln użytkowników, czyli 8,5 proc. wszystkich internautów w Polsce. Wykonali w serwisie 12,57 mln odsłon, każdy średnio 5,4.

Wizaz.pl jest wyraźnym liderem serwisów o modzie i urodzie pod względem liczby użytkowników. Strony Onetu (Ringier Axel Springer Polska) z tego obszaru tematycznego zanotowały 1,95 mln internautów i 4,61 mln odsłon, Elle.pl (Burda Media Polska) - 1,36 mln użytkowników i 8,22 mln odsłon, a Avanti24.pl (Agora) - 1,08 mln użytkowników i 4,89 mln odsłon.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mediapanel-wyniki-pazdziernik-najpopularniejsze-serwisy-internetowe-i-aplikacje-mobilne-w-polsce,7170438080927873a ##

Z kolei zdecydowanie najwięcej odsłon notuje Maxmodels.pl (Grupa Interia). We wrześniu 256,2 tys. internautów wykonało tam 41,89 mln odsłon, każdy przeciętnie 163,5.

Oprócz Elle.pl i Avanti24.pl w zestawieniu jest kilka witryn opartych na markach prasowych (miesięcznik „Avanti” zniknął z rynku w maju br.). Glamour.pl miał 519,9 tys. użytkowników i 2,17 mln odsłon, Elleman.pl - 134,9 tys. użytkowników i 316,6 tys. odsłon, a Burda.pl (wszystkie te trzy witryny należą do Burda Media Polska) - 32,3 tys. odwiedzających i 592,5 tys. odsłon.

Z kolei Zeberka.pl (Marquard Media Polska) zanotowały 395,7 tys. użytkowników i 1,18 mln odsłon, a Styl.fm - 187,8 tys. odwiedzających i 3,81 mln odsłon.

grafika

Rok do roku Wizaz.pl stracił 118,1 tys. użytkowników (to 4,8 proc. w dół) i 3,22 mln odsłon (20,4 proc.), a Glamour.pl - 256 tys. użytkowników (33 proc.) i 3,46 mln odsłon (61,5 proc.).

Na Elle.pl przybyło 343 tys. internautów (33,5 proc.), a liczba odsłon zmalała o 807 tys. (8,9 proc.). Natomiast Maxmodels.pl przy spadku liczby użytkowników o 17,1 tys. (6,2 proc.) zyskało 1,25 mln odsłon (3,1 proc.), a Styl.fm stracił 79,4 tys. odwiedzających (29,7 proc.), zyskując 888,4 tys. odsłon (30,4 proc.).

Za to Onet w kategorii mody i urody osiągnął wzrost o 829 tys. internautów (74 proc.) i 2,2 mln odsłon (91,1 proc.), Avanti24.pl - o 235,8 tys. użytkowników (27,8 proc.) i 2,28 mln odsłon (87,1 proc.), a Zeberka.pl - o 184,6 tys. użytkowników (87,4 proc.) i 122,2 tys. odsłon (11,5 proc.).

Elleman.pl i Burda.pl we wrześniu ub.r. odwiedziło zbyt mało uczestników badania Gemius/PBI, żeby można było oszacować liczbę użytkowników tych witryn.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych