Właściciel Sugarfree i Cardio Bunny otwiera sklep stacjonarny we Wrocławiu

Firma HubStyle, do której należą internetowe sklepy z odzieżą kobiecą Sugarfree oraz ubraniami sportowymi dla kobiet Cardio Bunny, otwiera pilotażowo stacjonarny lokal we Wrocławiu. Sieć stacjonarna będzie dodatkiem do działalności w e-commerce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Właściciel Sugarfree i Cardio Bunny otwiera sklep stacjonarny we Wrocławiu

Wrocławski sklep działa na zasadzie franczyzy. Do końca przyszłego roku HubStyle planuje uruchomić kolejnych 20 placówek. Docelowo rozwijany koncept będzie dotyczył zarówno marki Sugarfree, jak i Cardio Bunny. HubStyle chce otwierać sklepy w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców

- Rozwój stacjonarnych sklepów to krok milowy naszej działalności, możliwy m.in. dzięki pozyskaniu nowego inwestora, który wspiera nas finansowo i posiada bogaty know-how w zakresie zarządzania modelem franczyzowym. Widzimy zapotrzebowanie naszych klientek na placówki stacjonarne, w których można obejrzeć i przymierzyć produkty - komentuje Wojciech Czernecki, CEO HubStyle.

Dotychczas spółka prowadziła dwa showroomy – w Warszawie i Poznaniu, a we współpracy z OTCF (właścicielem marki 4F) dystrybuowała ubrania Cardio Bunny w sklepach 4Faces.

W 2018 r. HubStyle pozyskał środki finansowe w wysokości około 7 mln zł. Pochodziły one z dwóch emisji akcji oraz sprzedaży spółki Sales Intelligence. Ostatnią emisję, o wartości 3 mln zł i cenie emisyjnej 0,50 zł, spółka zakończyła 26 października 2018 r. W tym roku Grupa spłaciła wszystkie wyemitowane obligacje (o wartości prawie 900 tys. zł), aktualnie nie ma żadnych obligacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały