SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Włochy łamią stereotypy w nowym filmie promującym kraj

Zaawansowana produkcja przemysłowa, innowacyjne projekty, kompetentni pracownicy i kosmiczna technologia zamiast pizzy, imprezowania, wiecznych dzieci i nawyku gestykulowania - tak włoski rząd chce zmienić potoczne myślenie o Italii i jej mieszkańcach w nowym promocyjnym spocie.

Article

Trwający prawie 3 minuty film nosi tytuł "Italy - the extraordinary common place" i został podzielony na kilka sekwencji.

W każdej z części na ekranie pojawia się jeden z obiegowych stereotypów dotyczących Włoch - między innymi o tym, że mieszkańcy tego kraju to jedynie producenci pizzy, żyją wyłącznie po to, by się bawić, nadmiernie gestykulują i pozostają do śmierci wiecznymi dziećmi. Każdej z takich opinii twórcy spotu przeciwstawiają twarde dane mające świadczyć o tym, że dzisiejsze Włochy to kraj nowoczesny, jeden z największych eksporterów w Europie, w którym rozwijają się nowoczesne technologie (łącznie z kosmicznymi), a pracownicy są wykształceni, kompetentni i pełni poświęcenia.

Film został wyprodukowany na zamówienie włoskiego ministerstwa rozwoju gospodarczego i ma zmienić wizerunek kraju, który przez kilka ostatnich lat mocno ucierpiał na skutek kryzysu i kilkukrotnego obniżenia ratingu przez największe światowe instytucje finansowe. Promocja ma wspomóc obecne działania włoskiego rządu pod kierownictwem premiera Matteo Renziego zmierzające do zreformowania gospodarki.

Film "Italy - the extraordinary common place" został po raz pierwszy zaprezentowany podczas tegorocznego Światowego Forum Ekonomicznego w Davos.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Włochy łamią stereotypy w nowym filmie promującym kraj

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
takisobiektoś
I kogo ten spot przekonuje? ;) Same obrazki wiarygodności im nie przyniosą. Kto zna włoską mentalność, ten obejrzy spot i się uśmieje. A robić interesy z Włochami, to trzeba mieć nerwy z żelaza: u nich wszystko jest za miesiąc. Skąd ta rzetelność w biznesie się w tym spocie wzięła. Dobry żart :D
odpowiedź
User
MIC
Tak tak! Po 20 latach życia we Włoszech potwierdzam... Ale może o północy Włoch ten spot??? :)) Inna rzecz, że nudny strasznie...
odpowiedź