Włochy łamią stereotypy w nowym filmie promującym kraj

Zaawansowana produkcja przemysłowa, innowacyjne projekty, kompetentni pracownicy i kosmiczna technologia zamiast pizzy, imprezowania, wiecznych dzieci i nawyku gestykulowania - tak włoski rząd chce zmienić potoczne myślenie o Italii i jej mieszkańcach w nowym promocyjnym spocie.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Trwający prawie 3 minuty film nosi tytuł "Italy - the extraordinary common place" i został podzielony na kilka sekwencji.

W każdej z części na ekranie pojawia się jeden z obiegowych stereotypów dotyczących Włoch - między innymi o tym, że mieszkańcy tego kraju to jedynie producenci pizzy, żyją wyłącznie po to, by się bawić, nadmiernie gestykulują i pozostają do śmierci wiecznymi dziećmi. Każdej z takich opinii twórcy spotu przeciwstawiają twarde dane mające świadczyć o tym, że dzisiejsze Włochy to kraj nowoczesny, jeden z największych eksporterów w Europie, w którym rozwijają się nowoczesne technologie (łącznie z kosmicznymi), a pracownicy są wykształceni, kompetentni i pełni poświęcenia.

Film został wyprodukowany na zamówienie włoskiego ministerstwa rozwoju gospodarczego i ma zmienić wizerunek kraju, który przez kilka ostatnich lat mocno ucierpiał na skutek kryzysu i kilkukrotnego obniżenia ratingu przez największe światowe instytucje finansowe. Promocja ma wspomóc obecne działania włoskiego rządu pod kierownictwem premiera Matteo Renziego zmierzające do zreformowania gospodarki.

Film "Italy - the extraordinary common place" został po raz pierwszy zaprezentowany podczas tegorocznego Światowego Forum Ekonomicznego w Davos.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu