WNP.pl z nowym layoutem i logo. Ruszyło też WNP Economic Trends

Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego redakcja WNP.PL zaprezentowała nową odsłonę serwisu. Nowością jest również WNP Economic Trends – inicjatywa analityczno-raportowa, która dostarczy jeszcze więcej informacji o procesach kształtujących polską i europejską gospodarkę.

Małgorzata Major
Małgorzata Major
Udostępnij artykuł:
WNP.pl z nowym layoutem i logo. Ruszyło też WNP Economic Trends

Portal WNP.pl zyskał przejrzysty design, jak i nowe funkcjonalności, w tym multimedialne treści oraz odświeżony newsletter, którego premiera miała miejsce w marcu br.

– 25 lat w internecie to dużo, bo historia internetowego dziennikarstwa w Polsce jest niewiele dłuższa. Przez te ćwierć wieku portal WNP.PL z serwisu branżowego, mocno skupionego na tradycyjnych gałęziach przemysłu, stał się jednym z najchętniej czytanych ogólnopolskich serwisów gospodarczych, opisujących całe spektrum polskiej gospodarki. Od 2000 roku każdego dnia dostarczamy najświeższych i najważniejszych dla biznesu informacji i tę misję będziemy kontynuować, teraz w zupełnie nowej odsłonie – zapowiada redaktorka naczelna WNP Aleksandra Helbin.

Zmiany w serwisie

Nowa odsłona serwisu została zaprojektowana z myślą o intuicyjnej nawigacji – zarówno w wersji desktopowej, jak i mobilnej. Redakcja postawiła na wyróżnienie notowań indeksów i spółek giełdowych, którym poświęcone są artykuły. Wdrożono też obsługę trybu ciemnego (dark mode).

Zmiany objęły także obszar wyszukiwania, oprócz standardowego narzędzia Google, zaimplementowano autorskie rozwiązania usprawniające wyszukiwanie tematów, notowań, firm i osób. Nowością jest sekcja WNP.TV agregująca materiały multimedialne tworzone przez redakcję serwisu na platformach zewnętrznych (YouTube, Spotify). 

Integralnym elementem zmian jest nowe logo WNP.PL. Symboliczna kropka w logotypie podkreśla dbałość o szczegóły i tworzenie treści zawsze w punkt, a stonowana kolorystyka – przejście od intensywnej czerwieni do klasycznej czerni – wyraźnie odcina markę od stylistyki alertów i informacyjnego szumu – informuje redakcja.

grafika

Nowa inicjatywa

WNP Economic Trends – to inicjatywa, która otwiera nowy rozdział w działalności Grupy PTWP. Jest to platforma łącząca wiedzę, eksperckie doświadczenie i świeże spojrzenie na gospodarkę. To przestrzeń do merytorycznej wymiany opinii dla liderów biznesu, analityków, decydentów oraz osób, które realnie kształtują otoczenie gospodarcze. W ramach WNP Economic Trends już został opracowany i opublikowany pierwszy raport dotyczący deregulacji gospodarki – informuje redakcja.

– WNP i WNP Economic Trends to kluczowe produkty w naszym biznesowym portfolio. W świecie fake newsów, ogromnej polaryzacji i szumu komunikacyjnego, specjalistyczne, jakościowe dziennikarstwo odgrywa niebagatelną rolę. I to jest nasze miejsce na rynku – podsumowuje zmiany Paulina Gumowska, wicedyrektorka wydawnicza w Grupie PTWP.

Małgorzata Major
Autor artykułu:
Małgorzata Major
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?