Wojciech Mecwaldowski w kampanii Fixly "Prawdziwi profesjonaliści"

Serwis ogłoszeniowy Fixly (Grupa OLX) ruszył z kampanią wizerunkową z udziałem aktora Wojciecha Mecwaldowskiego, przygotowaną przez Madogz.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Wojciech Mecwaldowski w kampanii Fixly "Prawdziwi profesjonaliści"

Bohaterami kampanii "Prawdziwi profesjonaliści" są "fachowcy" świadczący nietypowe usługi, np. wyciszacz drzemki budzika czy nabijacz w butelkę.

Osią narracji są wspomnienia wcześniej wykonawcy nieistniejących zawodów, w których wciela się Wojciech Mecwaldowski.

Pierwszy spot, przedstawiający wyciszacza drzemki budzika telefonu, można już zobaczyć w telewizji. Kampania telewizyjna wspierana jest działaniami digitalowymi.

- Na Fixly mamy tak wielu specjalistów, że łatwiej było opowiedzieć o naszym serwisie za pomocą takich, którzy nie istnieją. Postawiliśmy więc na absurdalny humor, prezentując sylwetki wyimaginowanych fachowców, których próżno gdziekolwiek szukać - mówi Daniel Piątkowski, marketing manager w Fixly.

Za koncepcję kreatywną nowej kampanii oraz za pełną produkcję spotu odpowiada agencja full service Madogz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów