SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wojciech Modest Amaro i Maciej Nowak promują segregowanie śmieci (wideo)

Startuje kolejna odsłona prowadzonej przez Ministerstwo Środowiska kampanii zachęcającej do segregowania śmieci. Bohaterami akcji są Wojciech Modest Amaro i Maciej Nowak, a za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Artgraph, Flota Filmowa, John Pitcher, Effective Media i FleishmanHillard.

Wojeich Modest Amaro i Maciej Nowak w spocie promującym segregowanie śmieci Article

W spocie Wojciech Modest Amaro, restaurator znany m.in. z programów Polsatu „Top Chef” i „Hell's Kitchen - Piekielna Kuchnia”, oraz Maciej Nowak, krytyk teatralny i kulinarny, znany także jako juror w „Top Chef”, pokazują małemu chłopcu, jak segregować śmieci i odpadki w kuchni.

Jest to nowa odsłona kampanii zachęcającej do segregowania śmieci, prowadzonej od kilku lat przez Ministerstwo Środowiska. - Chcemy trafić do nieprzekonanych i pokazać, że segregacja śmieci ma sens i można ją z powodzeniem zorganizować nawet w małych kuchniach. Naszym celem jest również dostarczenie praktycznej wiedzy na temat sposobów postępowania z różnymi rodzajami odpadów - opisuje obecną akcję minister środowiska Maciej Grabowski.

Resort podkreśla, że w polskich domach kosze na śmieci najczęściej znajdują się w kuchniach, dlatego na ambasadorów kampanii wybrano Amaro i Nowaka.

Akcja - prowadzona pod hasłem „Segregujesz… i śmiecisz mniej!” - obejmuje telewizję, internet (m.in. serwis Naszesmieci.pl z klipami, artykułami i infografikami na temat segregowania) oraz działania ambientowe (m.in. z udziałem artystki Izy Rutkowskiej, która zaprosi mieszkańców osiedli do stworzenia instalacji z odpadów).

Koncepcję i kreację spotów - wyreżyserowanych przez Marcina Ziębińskiego - przygotowała agencja Artgraph (w tworzeniu scenariuszy uczestniczył Cezary Harasimowicz), a produkcją zajął się dom produkcyjny Flota Filmowa.

Serwis Naszesmieci.pl przygotowała agencja John Pitcher, zaplanowaniem emisji spotu w telewizji zajął się dom mediowy Effective Media, a działania PR poprowadzi agencja FleishmanHillard.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wojciech Modest Amaro i Maciej Nowak promują segregowanie śmieci (wideo)

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
podatnik
Ministerstwo Środowiska utrzymuje się z moich podatków, dlatego ŚMIAŁO pytam: ile to kosztowało?
11 18
odpowiedź
User
jan
Bardzo sympatyczna reklama, mam nadzieję że dotrze we właściwy sposób do obiorców
21 9
odpowiedź
User
czytelniczka
Lubię obu panów, ale to chłopczyk zagrał najlepiej w tej reklamie :)
15 8
odpowiedź
User
Leszke Śmieszke
Do czytelniczka - to jest syn Amaro :>
14 8
odpowiedź
User
WIERNY
2 PANÓW I JEDNO DZIECKO ?
12 9
odpowiedź