Wolność wyboru w reklamach oferty abonamentowej Virgin Mobile (wideo)

Sieć telekomunikacyjna Virgin Mobile zaczęła kampanię reklamującą wprowadzoną właśnie do sprzedaż ofertę abonamentową. Akcję przygotowały firmy marketingowe Lubię to - linked by Isobar, Mindshare Polska i iProspect.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Wolność wyboru w reklamach oferty abonamentowej Virgin Mobile (wideo)

Kampania podkreśla, że oferta abonamentowa Virgin Mobile daje użytkownikom możliwość wybierania wariantów cenowych poszczególnych usług: połączeń, wiadomości oraz internetu mobilnego. Taka oferta, pod nazwą #TakJakLubie, została właśnie wprowadzona do sprzedaży.

Reklamy z akcji pokazują różne sytuacje życiowe, w których ważna jest możliwość wyboru. W kampanii promowana oferta jest określana jako albonament. W jednym z ujęć spotu pojawia się starusza Gigababcia, która występowała w poprzednich reklamach Virgin Mobile.

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona m.in. w telewizji oraz internecie.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Lubię to - linked by Isobar, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają firmy Mindshare Polska i iProspect.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"