SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wordsmith PR prezentuje nowy branding

Olsztyńska agencja Wordsmith PR ma nową identyfikację. Odświeżony branding i nowa strona internetowa zostały przygotowane z okazji 9. urodzin agencji.

Article

Agencja Wordsmith PR zaprezentowała nowy branding. Jak wyjaśniono "odświeżone logo w prostej formie odzwierciedla elegancję i znaczenie każdego słowa, które jest podstawą pracy w public relations. Czarno-biały krój pisma podkreśla profesjonalizm, a fuksjowy dodatek kobiecą synergię, która w 100% wypełnia olsztyńską agencję."

9. urodziny agencji Wordsmith PR

- W numerologii cyfra 9 oznacza zakończenie jednego i rozpoczęcie nowego etapu. Dla nas to kolejny krok w rozwoju, odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów i inwestycja w lepsze relacje. Ale nie stawiamy tu kropki, a średnik jako symbol otwartości na nowe – relacje i projekty - wyjaśnia Karolina Kazuła, dyrektorka ds. rozwoju.

Na nowej stronie internetowej agencja prezentuje swój zespół i wartości, którymi się kieruje we współpracy z markami. Jak można przeczytać: „firmę tworzą specjalistki, które żadnej branży się nie boją. Z lekkim piórem i żelazną cierpliwością, budują komunikację również tam, gdzie na co dzień wjeżdża się ciężkim sprzętem”. Dużo miejsca poświęcają prezentowaniu case study i materiałów eksperckich na temat PR-u, aby edukować rynek i podkreślać rolę komunikacji w biznesie.

Nowe logo agencji zaprojektowała Iwona Cichy.

Agencja Wordsmith PR powstała w 2012 roku i była pierwszą firmą PR w Olsztynie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wordsmith PR prezentuje nowy branding

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl