SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wspólne śniadanie dla „tych, którzy zostali w domu” w nowej reklamie Tymbarku (wideo)

Marka Tymbark (Maspex Wadowice) kontynuuje komunikację „Tym, którzy…”, odpowiadając na obecną sytuację społeczną. Nową  odsłonę kampanii marka dedykuje „Tym, którzy… zostają w domu”. Odpowiadają za nią agencje Publicis, Videomill i Starcom.

W nowej odsłonie kampanii Tymbark zachęca, by zostać w domu i pamiętać o zdrowym śniadaniu. W spocie pokazano różne odsłony domowych śniadań - przy rodzinnym stole, w łóżku, samemu oraz we dwójkę – czasami on-line. Marka przekonuje, że do każdego z nich pasuje szklanka soku pomarańczowego Tymbark.

Wykorzystana w kampanii, związana z logotypem i nazwą marki gra słowna oparta o przekaz „TYM, którzy…” to kontynuacja konceptu realizowanego już od kampanii bożonarodzeniowej. Kolejny raz spaja ona kampanię we wszystkich kanałach.

Spoty są emitowane w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, na platformach VOD i YouTube. Kampanii towarzyszy także komunikacja digitalowa, kampania w mediach społecznościowych

Marka Tymbark w ramach swoich działań komunikacyjnych dziękuje również pracownikom swoich zakładów produkcyjnych. Podziękowania dla pracowników produkcji, magazynów, centrów logistycznych zostały umieszczone na billboardach we wszystkich miejscowościach, w których Tymbark posiada swoje zakłady.

Za kreację spotu odpowiada agencja Publicis, działania digitalowe przygotowała agencja Videomill, media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Starcom (Publicis Media).

Dołącz do dyskusji: Wspólne śniadanie dla „tych, którzy zostali w domu” w nowej reklamie Tymbarku (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl