SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wszystko za mniej” w kampanii Saab 9-3

W internecie trwa kampania reklamowa samochodów Saab 9-3. Akcję pod hasłem „Wszystko za mniej” przygotowały firmy Opcja i ACR.

„Wszystko za mniej” w kampanii Saab 9-3

Internetowa kampania modeli Saab 9-3 reklamuje ofertę „Wszystko za mniej” obejmującą pakiety luksusowego wyposażenia w standardzie. Przekaz podkreśla, że Saab 9-3 można kupić np. z pakietem Nordic bez żadnej dopłaty. Akcja jest skierowana do dobrze wykształconych i zarabiających osób w wieku 30-65 lat.


Kampania obejmuje bannery (Otomoto.pl, Goldenline.pl), mailing w serwisie e-gospodarka.pl oraz linki sponsorowane w Google. Akcję – zaplanowaną do końca lutego – przygotowały agencja Opcja (kreacja) i interaktywny dom mediowy ACR (planowanie i zakup mediów).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Wszystko za mniej” w kampanii Saab 9-3

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl