„Wszystko za mniej” w kampanii Saab 9-3

W internecie trwa kampania reklamowa samochodów Saab 9-3. Akcję pod hasłem „Wszystko za mniej” przygotowały firmy Opcja i ACR.

km
km
Udostępnij artykuł:

Internetowa kampania modeli Saab 9-3 reklamuje ofertę „Wszystko za mniej” obejmującą pakiety luksusowego wyposażenia w standardzie. Przekaz podkreśla, że Saab 9-3 można kupić np. z pakietem Nordic bez żadnej dopłaty. Akcja jest skierowana do dobrze wykształconych i zarabiających osób w wieku 30-65 lat.

grafika

Kampania obejmuje bannery (Otomoto.pl, Goldenline.pl), mailing w serwisie e-gospodarka.pl oraz linki sponsorowane w Google. Akcję – zaplanowaną do końca lutego – przygotowały agencja Opcja (kreacja) i interaktywny dom mediowy ACR (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach