WWF Polska wybiera Starcom za Lowe Media i Universal McCann

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego fundacji WWF Polska. Poprzednio zajmowały się tym Lowe Media i Universal McCann.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Wybierając Starcom na naszego partnera, kierowaliśmy się przede wszystkim oceną strategii i taktyki rozwiązań buyingowych oraz atrakcyjnością warunków kosztowych współpracy - tłumaczy Magdalena Florczak, specjalista ds. marketingu i fundraisingu w WWF Polska.

W przetargu brały jeszcze udział domy mediowe Universal McCann, Media Group i Media Concept.

W pierwszym etapie współpraca Starcomu z WWF Polska dotyczyć będzie przede wszystkim planowania i zakupu kampanii telewizyjnych, niewykluczona jest też wspólna realizacja działań w mediach interaktywnych.

Nie podano, na jak długo została podpisana umowa.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski