WWF z mocną kampanią antyplastikową

WWF w swojej nowej kampanii zwraca uwagę na problem rosnących ilości tworzyw sztucznych zanieczyszczających planetę.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Z najnowszego raportu naukowców z australijskiego uniwersytetu w Newcastle, który stał się inspiracją do stworzenia kampanii, wynika, że plastik jest dosłownie wszechobecny w naszym otoczeniu. Rocznie każdy człowiek przyjmuje z jedzeniem i piciem 102 tys. kawałków plastiku mniejszych niż 1 mm. W skali roku daje to 250 gramów plastiku na osobę, czyli prawie 5 gramów tygodniowo.

WWF przygotowała na potrzeby akcji serię plakatów oraz film, które w obrazowy sposób mają uświadomić ludziom, ile plastiku mimowolnie przyjmują. „Tygodniowo zjadamy tyle plastiku, ile ma go w sobie karta kredytowa” - informuje jedno z hasłem akcji.

grafika
grafika
grafika

Akcję przygotowała Grey Malaysia.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu