SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W TVP spoty wyborcze przy programach informacyjnych, publicystyce i rozrywce. Podano cennik

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej opublikowało cennik wyborczy, który obowiązuje do 11 października. Komitety wyborcze najwięcej zapłacą za reklamę przy niedzielnej prognozie pogody w TVP1.

Shutterstock.com Article

Biuro Reklamy TVP będzie emitować spoty komitetów wyborczych na antenach TVP1, TVP2, TVP HD, TV Polonia, w paśmie wspólnym TVP 3, TVP Kultura, TVP Historia, TVP Rozrywka, TVP Seriale, Active Family, Adventure TV, Nuta.TV, Power TV, TO! TV, TopKids i TVR oraz w mediach interaktywnych TVP.

Reklamy te na kanałach tv będą emitowane w specjalnych blokach oznaczonych jako „Odpłatne audycje wyborcze”.
W mediach interaktywnych natomiast w formie wideo preroll, midroll, postroll (z wyłączeniem programatycznego modelu zakupu) w wybranym kontencie wideo.

Reklamy komitetów wyborczych mogą być nadawane do 11 października br. Wybory do Sejmu i Senatu odbędą się 13 października.

Nadawca wyznaczył określone programy, przy których będzie je emitować. TVP2 nie będzie ichpokazywać przy produkcjach z najwyższą oglądalnością, czyli przy takich serialach, jak „M jak miłość”, „Barwy szczęścia”, „Na dobre i na złe”.

Najdroższy spot wyborczy w TVP1 kosztuje 33,6 tys. zł. Jest to stawka dla reklamy, która zostanie pokazana przy niedzielnej prognozie pogody (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów). W dni robocze cena nie przekracza kwoty 30,3 tys. zł.
Za spot przy „Wiadomościach” (poza niedzielami, wtedy nie ma bloku bezpośrednio przy tym programie) trzeba zapłacić najwyżej 30,7 tys. zł.

Reklama komitetów wyborczych w paśmie przy wybranych serialach w TVP1 kosztuje maksymalnie 25,6 tys. zł, przy „Sprawie dla reportera” - 28,2 tys. zł, a przy „Rolnik szuka żony” - 12,4 tys. zł.

W TVP2 najwyższą cenę ustalono dla reklam wyborczych, które pojawią się w niedzielny wieczór ok. godz. 21 przy emisji filmu fabularnego. Cena wynosi 28,6 tys. zł.

11 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy „The Wall Wygraj Marzenia”, a 10,4 tys. zł – przy pokazywanym w piątkowe wieczory programie „Muzyka na weekend”.

Reklama emitowana przy „Magazynie Expressu Reporterów” kosztuje 9,4 tys. zł, a przy programie „Teściowe i synowe. Kto tu rządzi?” - maksymalnie 8,3 tys. zł. 3,6 tys. zł kosztuje z kolei spot wyborczy przy „Panoramie”.

Sondaż przedwyborczy: cztery partie w Sejmie

Gdyby wybory parlamentarne odbyły się we wrześniu br., Prawo i Sprawiedliwość zdobyłoby w nich 45 procent poparcia, co przełożyłoby się na 246 mandatów i samodzielne rządy. Natomiast Koalicja Obywatelska mogłaby liczyć na 30-procentowe poparcie i 155 mandatów - wynika z sondażu na zlecenie Polska Press Grupy.

Wybory do Sejmu i Senatu odbędą się 13 października br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: W TVP spoty wyborcze przy programach informacyjnych, publicystyce i rozrywce. Podano cennik

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Virtu
Nie ma wymienionego tvp info przy sportach. Zakaz reklam przy najpopularniejszych serialach ma uderzyć w opozycję.
2 1
odpowiedź