SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Wygraj krowę z mlekiem" w loterii płatków śniadaniowych Nestlé

Wystartowała trzecia edycja ogólnopolskiej loterii producenta płatków śniadaniowych Nestlé (Cereals Partners Poland) pod hasłem „Wygraj krowę z mlekiem”. Loteria prowadzona jest przez agencję Unique One.

Article

Zgłoszenia w loterii przyjmowane są do 15 marca 2020 roku. Ma ona charakter instant-win, czyli uczestnik od razu po oddaniu zgłoszenia dowiaduje się, czy wygrał nagrodę. Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo płatki Nestlé biorące udział w promocji, a następnie zgłosić dane z paragonu potwierdzającego zakup na stronie Nestle-cereals.com/winacow.

Nagrodą w loterii jest 1L mleka Wypasione oraz plecak krówka. Pula nagród w loterii to 2 000 sztuk.

Kampania reklamowa loterii "Wygraj krowę z mlekiem"

Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa, która również jest adaptacją globalnej komunikacji. Działania reklamowe obecne są w telewizji (adaptacja tagu promocyjnego) oraz w punktach sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiada IPG (UM Thrive).  Adaptacją reklamy telewizyjnej zajęła się agencja McCann WorldGroup.

Agencja Unique One jest odpowiedzialna za adaptację przygotowanych globalnie materiałów POS na rynek polski, a także za organizację i obsługę loterii. Wybrano ją w przetargu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Wygraj krowę z mlekiem" w loterii płatków śniadaniowych Nestlé

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wojtek 1
Fajna reklama, wzbudza zainteresowanie, bo krowa wygląda jak pies (sympatyczny zresztą). Pozdrawiam smakoszy mleka.
0 0
odpowiedź