SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wymiksuj się z wielu kredytów” - Bank BPH promuje kredyt konsolidacyjny (wideo)

Bank BPH rozpoczął promocję kredytu konsolidacyjnego prowadzoną pod hasłem „Wymiksuj się z wielu kredytów”. Towarzyszy temu kampania reklamowa, za której przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Saatchi & Saatchi Poland i Starlink.

Article

W ramach promocji klient, który skonsoliduje w Banku BPH kredyt lub kredyty z innych banków lub SKOK-ów w wartości co najmniej 5 tys. zł, będzie mógł skorzystać z oprocentowania wynoszącego 3,9 proc. w całym okresie kredytowania (RRSO wynosi 9,23 proc.). Przenosić i łączyć można kredyty ratalne, gotówkowe, samochodowe, a także zadłużenie na karcie kredytowej i limit w koncie osobistym spoza Banku BPH. Promocja będzie obowiązywała do końca września.

Wspierająca tę ofertę kampania reklamowa jest oparta na spocie nawiązującym do konwencji programów kulinarnych. Prowadzący opowiada o ciekawych połączeniach, jednocześnie umieszczając w stojącym przed nim mikserze modele różnych przedmiotów kupionych na kredyt, m.in. kanapy, samochodu i telewizora, a na końcu dodaje również kartę kredytową. Zmiksowane rzeczy zmniejszają swoją objętość, ale okazuje się, że dzięki połączeniu wielu kredytów w jeden, możemy uzyskać jedną „lekkostrawną” ratę.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

 

Akcja reklamowa, pod hasłem „Wymiksuj się z wielu kredytów”, jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne z oferty TVP, TVN i Polsatu), internecie (serwisy VoD) i oddziałach Banku BPH, a w połowie lipca zacznie się w radiu.

Koncepcję kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Poland, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Wymiksuj się z wielu kredytów” - Bank BPH promuje kredyt konsolidacyjny (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl