Wymrażanie piwa w nowym spocie Okocimia (wideo)

Do emisji trafił kolejny spot w ramach kampanii piwa Okocim (produkowanego przez Carlsberg Polska) pod hasłem „Tu się warzy z zasadami”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Upside, Highnoon.pl i Initiative Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Wymrażanie piwa w nowym spocie Okocimia (wideo)

Nowy spot opowiada o etapie warzenia piwa polegającym na bardzo precyzyjnym wymrożeniu piwa do temperatury minus 1,5 stopnia. W spocie okocimski piwowar Paweł Zych wyjaśnia, że dzięki tej metodzie - mającej źródło w tradycji browaru, w którym w XIX wieku do schładzania piwa służył lód, pochodzący z pobliskiego stawu - piwo zyskuje klarowność i orzeźwiający charakter.

Od tygodnia jest emitowana inna reklama z tej kampanii, promująca nowy, truskawkowy wariant Okocimia Radler.

Piwo Okocim pod hasłem „Tu się warzy z zasadami” jest reklamowane od dwóch lat.

 

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Upside. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Highnoon.pl, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa (należący do IPG Mediabrands).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?