SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 i TVN liderami. Mecze siatkówki i „Rolnik szuka żony” hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły mecze reprezentacji Polski w siatkówce ze Słowenią i Rosją oraz reality-show „Rolnik szuka żony”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

fot. TVPArticle

W minionym tygodniu - od 13 do 19 września - najwięcej widzów zgromadził mecz reprezentacji Polski eliminacji ME w siatkówce ze Słowenią, który w TVP1 (w sobotę wieczorem) oglądało 3,37 mln widzów, co przełożyło się na 28,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugi był rozegrany cztery dni wcześniej mecz z Rosją, który w TVP1 miał 3,13 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 22,85 proc.

„Rolnik szuka żony” przed „M jak miłość”

Podium uzupełnia reality-show „Rolnik szuka żony”. Odcinek programu (nadany 19 września) w TVP1 śledziło 2,94 mln osób (21,57 proc. udziału). Oczko niżej uplasował się poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”, który w TVP2 miał 2,90 mln osób (22,50 proc.).

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Wiadomości” Jedynki, które 19 września na antenie stacji obejrzało 2,40 mln widzów (16,94 proc. udziału). Była to szósta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Fakty” TVN, które zgromadziły 2,38 mln widzów (emisja 16 września; 7. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 19 pozycji uplasował się „Teleexpress” TVP1 z 1,70 mln oglądających (czwartkowe wydanie).

„Rolnik szuka żony” na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był reality-show „Rolnik szuka żony”, który w TVP1 miał 1,10 mln osób, co dało stacji 20,70 proc. udziału.

Drugie miejsce zajęło siatkarskie spotkanie Polski ze Słowenią (1,06 mln widzów w TVP1; 26,58 proc. udziału), a podium uzupełnia „M jak miłość” (1,03 mln osób w TVP2; 22,19 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

TVP1 liderem w 4+

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,40 pkt. proc. do 10,10 proc.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 7,87 proc. (spadek o 0,20 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP2. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,54 proc. (w dół o 0,04 pkt. proc.). Czwarty był TVN, którego udział wyniósł 7,49 proc. (bez zmian).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 32,84 proc. do 33 proc.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był TVN24, którego udział spadł o 0,15 pkt. proc. do 4,92 proc. Z szóstej na siódmą lokatę spadło TVP Info (stacja miała 3,86 proc. udziału; - 0,15 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 14. na 15. miejsce spadł Polsat News (1,41 proc.; w dół o 0,10 pkt. proc.).

TVN na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był TVN. Udział stacji wyniósł 9,62 proc. Względem poprzedniego tygodnia wynik stacji się nie zmienił.

Udział drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 8,64 proc. (również bez zmian).

Podium uzupełnia TVP1 (+ 0,33 pkt. proc. do 6,36 proc.). Czwarta była TVP2 (- 0,26 pkt. proc. do 5,54 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy też był TVN (8,62 proc.; bez zmian).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP1 i TVN liderami. Mecze siatkówki i „Rolnik szuka żony” hitami tygodnia

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Paweł
Rolnik lepszy od MjakMiłosć. To już powolny koniec tego tasiemca:)
odpowiedź
User
marcin
M ajk Miłość pponizej 3 mln.
odpowiedź
User
chybaja
M jak miłość niecałe 3 mln. No nareszcie. Może zacznie spadać, podobnie jak poziom tego serialu.
odpowiedź