TVP1 i TVN liderami w zeszłym tygodniu. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz dziennik TVN „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
TVP1 i TVN liderami w zeszłym tygodniu. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami
„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 25 do 31 października - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,35 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 24,98 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi był reality-show „Rolnik szuka żony”. Odcinek programu (nadany 31 października) w TVP1 śledziło 3,33 mln osób (26,27 proc. udziału).

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 26 października na antenie stacji obejrzało 2,74 mln widzów (21,14 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,27 mln widzów (emisja 25 października; 5. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 7 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 2 mln oglądających (wtorkowe wydanie), a 16. były „Wydarzenia” Polsatu (1,79 mln; niedziela).

grafika

„Rolnik szuka żony” przed „M jak miłość” w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był reality-show „Rolnik szuka żony”, który w TVP2 miał 1,13 mln osób, co dało stacji 24,04 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął serial „M jak miłość” (1,03 mln widzów w TVP2; 21,86 proc. udziału), a podium uzupełniają „Fakty” (978 tys. osób w TVP2; 23,80 proc.).

grafika

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

grafika

TVP1 liderem w 4+

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,69 proc. (bez zmian względem poprzedniego tygodnia).

Drugi był Polsat, który miał 8,28 proc. udziału (wzrost o 0,15 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,16 proc. (do góry o 0,13 pkt. proc.). Czwarta była TVP2, której udział wyniósł 7,79 proc. (+ 0,01 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 32,63 proc. do 32,92 proc.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był TVN24, którego udział spadł o 0,14 pkt. proc. do 5,18 proc. Szóstą lokatę zajęło TVP Info (stacja miała 4,40 proc. udziału; - 0,18 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 14. miejsce zajął Polsat News (1,43 proc.; w dół o 0,10 pkt. proc.).

grafika

TVN na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był TVN. Udział stacji zmniejszył się o 0,36 pkt. proc. do 10,25 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 8,27 proc. (+ 0,16 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP2 (- 0,02 pkt. proc. do 5,83 proc.). Z szóstego na czwarte miejsce awansował TV Puls (+ 0,44 pkt. proc. do 5,07 proc.). Z kolei z szóstej na piątą lokatę awansowała TVP1 (- 0,16 pkt. proc. do 4,84 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy też był TVN (9,17 proc.; w dół o 0,23 pkt. proc.).

grafika
MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sara James, Pazura i Ibisz jako bombki w świątecznej reklamie PKO BP

Sara James, Pazura i Ibisz jako bombki w świątecznej reklamie PKO BP

Chcą rzucić wyzwanie Muskowi. Będzie "nowy Twitter"?

Chcą rzucić wyzwanie Muskowi. Będzie "nowy Twitter"?

Pracował 18 lat w WPP Media. Teraz przeszedł do Stelo Ventures

Pracował 18 lat w WPP Media. Teraz przeszedł do Stelo Ventures

Kubik i Stachniak z dyrektorskimi awansami w 2012 Agency

Kubik i Stachniak z dyrektorskimi awansami w 2012 Agency

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności