SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W styczniu wzrosła sprzedaż tylko „Super Expressu”. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w styczniu br. był „Fakt”. Prawie wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Zyskał tylko „Super Express” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.

W styczniu 2020 roku średnia sprzedaż ogółem „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) wyniosła 217 946 egz., o 8 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - pokazują dane Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP”, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl. Od stycznia ub.r. redaktor naczelną „Faktu” jest Katarzyna Kozłowska, która zastąpiła Roberta Felusia. Na początku marca wicenaczelnymi „Faktu” zostali Aldona Toczek i Marcin Kowalczyk.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugą lokatę ze sprzedażą ogółem wynoszącą 115 586 egz. zajął „Super Express” (ZPR Media). Jego wynik zwiększył się o 0,53 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Podium uzupełnia „Gazeta Wyborcza” (Agora). Jej średni wynik poszedł w dół najbardziej w zestawieniu - o 11,47 proc. do 81 410 egz.

W górę „Dziennik Gazeta Prawna”

W styczniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes), który zyskał tutaj 7,96 proc.

Najwięcej w tym ujęciu straciła „Rzeczpospolita” (Gremi Media), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 7,11 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: W styczniu wzrosła sprzedaż tylko „Super Expressu”. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jjjj
trend GW niezmiennie stabilny - mozna go łatwo przyspieszyć zwiększając np. liczbe artykulow nt lgbt, krytykujac jeszcze bardziej PL czy od rana do wieczora piszac o pis. Ziew.. "Pedagogika wstydu" serwowana przez to medium jak widac przestała działac, ale tam chyba jeszcze sie nie zorientowano;)
odpowiedź
User
To ino ja
Jak to sprzedaż GW. spada? Przecież poziom dziennikarstwa w tej gazecie wzrasta. Ba! Nawet do korekcji tekstu już nie zatrudniają gimnazjalistów a zdolnych pierwszoklasistów.
odpowiedź
User
Good day my little boy
GazWyb spada. Dobra wiadomość do porannego kłasanta i porannej kawy👍
odpowiedź