SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rusza "Wyzwanie smaku" Pepsi, w tym roku bez Filipa Chajzera (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wspierająca aktywację Pepsi "Wyzwanie smaku". W tym roku w roli ambasadora nie zobaczymy prezentera telewizyjnego Filipa Chajzera, który był twarzą zeszłorocznej edycji zabawy. Akcję promuje cykl imprez "Przystanek Smaku". 

Article

"Wyzwanie smaku" to cykliczna zabawa Pepsi, polegająca na porównywaniu przez konsumentów smaku Pepsi i innego napoju typu cola oraz wybranie, który smakuje im bardziej. W tegorocznej edycji zabawy nie pojawi się Filip Chajzer, bohater akcji w roku ubiegłym.

W tym roku akcję promuje cykl weekendowych eventów Przystanek Smaku, w ośmiu miastach (Sosnowiec, Warszawa, Rzeszów, Olsztyn, Gorzów Wlkp., Toruń, Białystok, Słupsk). W spotkaniach tych wezmą udział influencerzy - Damian Kordas, Jessica Mercedes, prowadzący kanał na YouTube 5 sposobów na, Mandzio oraz Dharni. Cykl rozpocznie się 14 lipca w Sosnowcu, a zakończy 2 września w Słupsku.

Kolejnym elementem promocji jest 15-sekundowy telewizyjny spot reklamowy.

Komunikacja "Wyzwania smaku" obywa się także na portalach internetowych, w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), na nośnikach zewnętrznych (OOH) oraz w formie materiałów POS w punktach sprzedaży.

Dodatkowo, Pepsi przygotowało limitowaną edycji puszek z własnym logo w klimacie vintage oraz wizerunkami gwiazd muzyki - Michaelem Jacksonem i Britney Spears.


Spot reklamowy przygotowała agencja BBDO. Za działania w internecie odpowiada K2 Internet, a za zakup mediów Media Direction OMD. Organizacją eventów zajmuje się Ewesa, materiały POS przygotowała agencja Pink Pepper Media, a wsparcie PR zapewnia Questia.

Pierwsza edycja międzynarodowej aktywacji Pepsi "Wyzwanie smaku" (org. „Pepsi challenge”) ruszyła na naszym rynku w 2013 roku. W Stanach Zjednoczonych prowadzona jest od przeszło 20 lat. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rusza "Wyzwanie smaku" Pepsi, w tym roku bez Filipa Chajzera (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DW
Uff!
13 9
odpowiedź
User
Koka
Nie ma szans...coca-cola jest po prostu o wiele lepsza I tyle w temacie
11 11
odpowiedź
User
wincey & wincey
wyzwanie smaku. tylko po to, by utwierdzić wszystkich w przekonaniu, że coca-cola jest jednak lepsza.
9 9
odpowiedź
User
jatowiem
Młodego Chajzera łykają już tylko chyba ślepe lemingi, oglądając tę intelektualną próżnię w TVN...
8 8
odpowiedź