SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Wzbogać świat swoich bliskich” w świątecznej kampanii Empiku

Wystartowała świąteczna kampania Empiku z towarzyszącym jej konkursem “Wzbogać świat swoich bliskich”. Za realizację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F. 

Article

Jak mówi Józef Dutkiewicz, dyrektor kreatywny Scholz & Friends Warszawa, kampania ta, w zmodyfikowanej formie, jest kontynuacją platformy komunikacyjnej Empiku, opracowanej przez agencję rok temu.

- Obecna linia obejmuje cztery spoty TV: na Black Week, świąteczny, mikołajkowy oraz  poświęcony wprost zakupom bożonarodzeniowym. Opracowaliśmy także dedykowane key visuale - świąteczny i produktowy - opisuje Dutkiewicz.

Współpraca ma charakter projektowy, ale jest poprzedzona szeregiem wspólnych działań. Ostatnio agencja przygotowała m.in. key visual i spot tv z okazji 20 urodzin marki.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Wzbogać świat swoich bliskich” w świątecznej kampanii Empiku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl