SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wzrosną ceny reklam w „Gazecie Wyborczej”

W ramach przeprowadzanej transformacji „Gazety Wyborczej” Agora zamierza zwiększyć ceny reklam we wszystkich wydaniach dziennika i większości dodatków - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Wczoraj Agora zapowiedziała, że od 17 października br. „Gazeta Wyborcza” będzie się ukazywać w nowej formule wydawniczej, a ceny poszczególnych wydań dziennika wzrosną, nawet o złotówkę.

W redakcji „GW” nastąpiło wiele zmian personalnych, m.in. Jerzy Wójcik objął funkcję wydawcy, a Aleksandra Klich - zastępcy redaktora naczelnego. Nowe stanowiska objęli też Michał Wybieralski, Aleksandra Sobczak, Patrycja Maciejewicz, Jędrzej Słodkowski, Mariusz Burchart i Roman Imielski. Zwolnieni zostali natomiast Wojciech Fusek i Włodzimierz Nowak.

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, Agora planuje także podwyżki w cennikach reklam sprzedawanych w wydaniach „Gazety Wyborczej” oraz jej dodatkach.

- Ceny reklam w głównym grzbiecie „Gazety Wyborczej” wzrosną w każdy dzień tygodnia. Bez zmian pozostaną ceny reklam w magazynie reporterów „Gazety Wyborczej” „Duży Format” oraz dodatku „Dom” i w wydaniach lokalnych dziennika. W pozostałych tygodnikach ukazujących się wraz z „Gazetą Wyborczą” ceny reklam wzrosną - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Agorze.

Z danych ZKDP wynika, że w sierpniu br. sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wyniosła 132 766 egz.

W pierwszej połowie br. w całym segmencie prasowym Agora zanotowała 135,7 mln zł wpływów (8,7 proc. mniej niż rok wcześniej), z czego większość przypadło na „Gazetę Wyborczą”: przychody z jej sprzedaży wyniosły 51,7 mln zł (po spadku o 4,4 proc w skali roku), a wpływy reklamowe - 41,2 mln zł (21,4 proc. mniej niż przed rokiem).


 

Dołącz do dyskusji: Wzrosną ceny reklam w „Gazecie Wyborczej”

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Analityk1
Ceny rosną, wartość gazety spada... No, ale jeżeli jej największymi gwiazdami są teraz Dominika Wielowieyska i Iza Jąderek, trudno się dziwić. Gratulacje dla menedżerów Agory, którzy powinni dostać premie od braci Karnowskich za konsekwentne niszczenie pozycji swojej spółki.
odpowiedź
User
2345678
śmierć wrogom ojczyzny!
odpowiedź
User
fred
ha ha ha ! ratunku !
odpowiedź