SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wzrosną ceny reklam w „Gazecie Wyborczej”

W ramach przeprowadzanej transformacji „Gazety Wyborczej” Agora zamierza zwiększyć ceny reklam we wszystkich wydaniach dziennika i większości dodatków - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

fot. Shutterstock.com Article

Wczoraj Agora zapowiedziała, że od 17 października br. „Gazeta Wyborcza” będzie się ukazywać w nowej formule wydawniczej, a ceny poszczególnych wydań dziennika wzrosną, nawet o złotówkę.

W redakcji „GW” nastąpiło wiele zmian personalnych, m.in. Jerzy Wójcik objął funkcję wydawcy, a Aleksandra Klich - zastępcy redaktora naczelnego. Nowe stanowiska objęli też Michał Wybieralski, Aleksandra Sobczak, Patrycja Maciejewicz, Jędrzej Słodkowski, Mariusz Burchart i Roman Imielski. Zwolnieni zostali natomiast Wojciech Fusek i Włodzimierz Nowak.

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, Agora planuje także podwyżki w cennikach reklam sprzedawanych w wydaniach „Gazety Wyborczej” oraz jej dodatkach.

- Ceny reklam w głównym grzbiecie „Gazety Wyborczej” wzrosną w każdy dzień tygodnia. Bez zmian pozostaną ceny reklam w magazynie reporterów „Gazety Wyborczej” „Duży Format” oraz dodatku „Dom” i w wydaniach lokalnych dziennika. W pozostałych tygodnikach ukazujących się wraz z „Gazetą Wyborczą” ceny reklam wzrosną - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Agorze.

Z danych ZKDP wynika, że w sierpniu br. sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wyniosła 132 766 egz.

W pierwszej połowie br. w całym segmencie prasowym Agora zanotowała 135,7 mln zł wpływów (8,7 proc. mniej niż rok wcześniej), z czego większość przypadło na „Gazetę Wyborczą”: przychody z jej sprzedaży wyniosły 51,7 mln zł (po spadku o 4,4 proc w skali roku), a wpływy reklamowe - 41,2 mln zł (21,4 proc. mniej niż przed rokiem).


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wzrosną ceny reklam w „Gazecie Wyborczej”

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Analityk1
Ceny rosną, wartość gazety spada... No, ale jeżeli jej największymi gwiazdami są teraz Dominika Wielowieyska i Iza Jąderek, trudno się dziwić. Gratulacje dla menedżerów Agory, którzy powinni dostać premie od braci Karnowskich za konsekwentne niszczenie pozycji swojej spółki.
52 8
odpowiedź
User
2345678
śmierć wrogom ojczyzny!
31 11
odpowiedź
User
fred
ha ha ha ! ratunku !
34 11
odpowiedź
User
fred
drogi reklamodawco, spada nam sprzedaż na ryj ale ty nam więcej zapłać.... w czyim mózgu coś takiego się urodziło ????????!!!!
43 9
odpowiedź
User
Polak
Może w tym roku nie załapałem się na nobla z ekonomii, ale niech mi ktoś powie, kto będzie płacił drożej za reklamę, jeśli jej zasięg spada, bo spada sprzedaż. Soros przecież nie będzie się reklamował, bo on działa z cienia.
29 9
odpowiedź