SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wzrost wydatków na reklamę behawioralną

W latach 2008 - 2012 wydatki na reklamę behawioralną zwiększą się wUSA z 775 milionów do 4,4 miliarda dolarów.

Według firmy eMarketer, w tym okresie wydatki w tym sektorzebędą zwiększały się stopniowo (do 1,7 miliarda dolarów w 2010roku), a następnie zanotują spory skok w roku 2011 (do 2,7 miliardadolarów) i 2012 - informuje serwis Marketing Charts.

Jednym z najważniejszych czynników, który przyczyni się w ciągukilku kolejnych lat do wzrostu nakładów na reklamę behawioralną, mabyć szybko rozwijający się sektor wideo online, pomimo wysokich cenreklam umieszczanych wokół tego typu treści.

eMarketer prognozuje również, że w latach 2006 - 2012 udziałwydatków na reklamę behawioralną na całym rynku internetowejreklamy zwiększy się z 2,1 do 8,6 procenta.

źródło: Marketing Charts

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wzrost wydatków na reklamę behawioralną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl