SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wzrost wydatków na reklamę w Europie

Pomimo spowolnienia gospodarczego, wydatki reklamowe na naszymkontynencie zwiększą się w bieżącym roku o 4 procent.

Wzrost wydatków na reklamę w Europie

Taką prognozę we wspólnym raporcie przedstawiły organizacjeWorld Advertising Research Centre (WARC) i Advertising Association,według których do wzrostu w głównej mierze przyczyni się olimpiadaw Pekinie oraz Piłkarskie Mistrzostwa Europy na boiskach Austrii iSzwajcarii - informuje serwis Brand Republic.

Z kolei na rynku amerykańskim, dzięki trwającej kampaniiprezydenckiej, wzrost ma być nieco wyższy i wyniesie 4,4 procenta.Sytuacja ma się jednak odwrócić w roku 2009, kiedy w Europiewydatki reklamowe zwiększą się o 3,8 procenta, a za oceanem o 3,1procenta.

WARC i Advertising Asscoiation prognozują również, że tegorocznywzrost w dużej mierze zostanie uzyskany dzięki internetowi, gdziewydatki reklamowe wzrosną na rynku europejskim o ponad 30 procent.Raport zakłada również szybki rozwój na rynku reklamyzewnętrznej.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wzrost wydatków na reklamę w Europie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl