SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wzruszająca historia dwojga ludzi w windzie reklamuje buty Bianco (wideo)

Producent obuwia marki Bianco Footwear w ramach kampanii „Sep out of your head” rozpoczął emisję spotu „The lift”. Zamiast promować w nim buty, marka skupia się na pokazaniu zachowania wobec siebie dwójki młodych ludzi, którzy widują się w windzie codziennie.

Article

Spot trwa blisko pięć minut. Pokazano w nim historię dwójki młodych ludzi, którzy pracują w tym samym biurowcu. Mężczyzna na 19 jego piętrze, kobieta – 3 piętra wyżej. Widują się codziennie – w drodze do i z pracy. W trakcie filmu w formie napisów pojawia się to, co o sobie wzajemnie myślą. Podobają się sobie, ale żadne nie potrafi zacząć rozmowy jako pierwsze.

Pewnego dnia dziewczyna zostaje zwolniona z pracy, wsiada do windy ze spakowanymi w karton rzeczami z biura. I myśli sobie wtedy, że to jest jej ostatnia szansa, by nawiązać rozmowę z mężczyzną, który jej się podoba. Tak samo myśli on, gdy wsiada do windy i widzi, że dziewczyna ma ze sobą spakowany karton. Mijają kolejne piętra i gdy zbliżają się do parteru, nagle odwracają równocześnie twarze w swoje strony. Uśmiechają się do siebie i ponownie żadne z nich nie zaczyna rozmowy.

Wtedy na ekranie pojawia się hasło: „Step out of your head”.

W reklamie tej marka Bianco chce zwrócić uwagę na to, jak często pod presją własnej krytyki ludzie rezygnują z podjęcia pierwszego kroku. Jak brak wiary w siebie i niska samoocena nie pozwalają na podjęcie właściwej decyzji, i postępują wbrew sobie, własnym oczekiwaniom, potrzebom. Poprzez zbyt krytyczną ocenę samych siebie tracą szansę na coś dobrego, wspaniałego. Tym samym chce zachęcić ludzi, by czasem spojrzeli na siebie trochę przychylniejszym okiem.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wzruszająca historia dwojga ludzi w windzie reklamuje buty Bianco (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl