SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

20 nominacji w polskiej edycji Young Creatives Cannes

W tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Cannes, skierowanego do młodych pracowników agencji i działów marketingu jury nominowało 20 zespołów.

Article

W tegorocznym konkursie Young Creatives Cannes mogły startować osoby urodzone po 24 czerwca 1986 r. (nieukończone 31 lat). Wszystkie zakwalifikowane zespoły miały za zadanie przygotować prace stanowiące odpowiedzi na briefy przygotowane przez partnerów poszczególnych kategorii. Uczestnicy wiosennej edycji programu startowali w kategoriach: Print, Film, Cyber, Design, PR, Media oraz Clients, tworząc swoje prace w 24 lub 48 godzin. Eliminacje konkursowe odbywały się w dniach 13 lutego-13 marca.

W kategorii Print uczestnicy musieli przygotować layout reklamy drukowanej, zachęcającej mieszkańców Warszawy do zakupu energii pochodzącej z odnawialnych źródeł. Prace oceniało jury pod przewodnictwem Rafała Rysia z agencji Grey. Do kategorii Print zgłosiło się 39 dwuosobowych teamów z agencji reklamowych i interaktywnych. Brief napisał Adam Śmiłowski z Grey oraz Mira Winter z Innogy.

Nominacje otrzymali Pablo Dominguez Agregan i Juan Molina Coloma z 180heartbeats + Jung V. Matt, Hosanna Salamon i Koka Skowrońska, Iza Jackowska i Marta Olesińska z Kerris Group oraz Wojciech Boliński i Michał Oleksów z VML

Zadaniem uczestników w kategorii Film była promocja nowej linii przekąsek dla studentów. Musieli przygotować film do emisji w internecie oraz nową nazwę dla serii produktów. Kategorią Film opiekował się również Rafał Ryś z agencji Grey, a brief napisał Adam Śmiłowski z Grey oraz Agnieszka Pragacz i Ewelina Haraburda z Bakalland. Do kategorii Film zgłosiło się 25 teamów.

Nominacje otrzymali: Michał Oleksów i Damian Kitowski z VML Poland, Katarzyna Uherek i Mateusz Vlahos z DDB&tribal, Paulina Weisgerber i Agnieszka Staszczak z Lubię to - linked by Isobar oraz Kinga Brocka i Łukasz Bieniecki z Napengo.

W kategorii Cyber zadaniem uczestników było stworzenie projektu kampanii w social media budującej świadomość Red Bulla, jako „najlepszego doładowania energii” w pracy. Pomysły oceniało jury pod przewodnictwem Arka Szulczyńskiego. Brief napisał Krzysztof Białkowski z Red Bulla. Do kategorii Cyber zgłosiło się 46 teamów. W tej kategorii nominowano Adriannę Hochmańską i Irminę Pączek z Grandes Kochonos Digital.

Zadaniem uczestników kategorii Design było zaprojektowanie wizerunku karty płatniczej dla nastolatków, który będzie mógł być wykorzystywany w komunikacji internetowej. Przewodniczącym kategorii był Dominik Cymer z Cyber Kids on Real. Brief napisała Anna Talarek z ING oraz Henryk Klawe z TGTH. Do kategorii Design zgłosiło się 27 teamów.

Nominacje otrzymali: Adam Caban i Mateusz Ledwig z 180heartbeats + Jung V. Matt, Karolina Pasek i Agnieszka Grajda z Communications Unlimited oraz Aleksander Bieroński i Albert Krajewski z Saatchi&Saatchi Interactive Solutions

W kategorii PR zadaniem zakwalifikowanych zespołów było stworzenie projektu strategii komunikacji umożliwiającej realizacje nadrzędnego celu Fundacji Zaczytani.org, jakim jest pozyskanie mecenasów Zaczytanych Ławek. Kategorią opiekowała się Barbara Pleban z Multi Communication. Brief napisał Michał Stępień z Zaczytani.org. Do kategorii PR zgłosiło się 11 teamów z agencji PR i działów PR agencji reklamowych. Nominacje otrzymali Marta Zienkiewicz i Jakub Kiraga z Hill+Knowlton Strategies

Zadaniem uczestników kategorii Clients było opracowanie strategii komunikacji, pozwalającej zaangażować konsumentów oraz firmy we wdrażanie GOZ - gospodarki o obiegu zamkniętym, której istotą jest wykorzystanie odpadów powstałych w cyklu życia produktu. Kategorią opiekowały się Agnieszka Klimczak i Gosia Drozdowska z FCB Warsaw. Brief napisała Anna Roman z Change Service Plan oraz Sławek Brzózek z Fundacji Nasza Ziemia. Do kategorii Clients zgłosiło się 10 teamów złożonych z pracowników marketingu.

Nominacje otrzymali: Kamil Zug i Wojciech Kozłowski z Kampanii Piwowarskiej, Michał Machaj i Mariusz Brzeziński z Grupy Żywiec oraz Karol Ruciński i Kamil Marhula z Virgin Mobile Polska

W kategorii Media na etapie preeliminacyjnym dawcą briefu była marka Redd’s, natomiast na eliminacje zadanie przygotowała marka Grolsch. Celem uczestników było przygotowanie efektywnych, ale i zaskakujących kampanii mediowych, które dla obu marek skutkowałyby nie tylko osiągnięciem wzrostu kategorii produktu, ale także skutecznym dotarciem do określonej grupy docelowej. W jury znaleźli się Łukasz Wyglądała  z Media Impact Polska, Ewa Tumanow z Mediacom, Paulina Złotnicka z Kompanii Piwowarskiej, Marcin Woźniak z Liquidthread i Filip Beźnicki z Saatchi&Saatchi Interactive Solutions. Do kategorii Media zgłosiło się 33 teamów, z czego 16 przeszło do etapu eliminacyjnego.

Nominacje otrzymali: Joanna Szelągowska i Maja Konofalska z Mindshare, Joanna Lenart i Bartosz Brennek z Zenith, Bartosz Osica i Maciej Wosk z K2 Media oraz Tomasz Przeździecki i Łukasz Sypień z Maxusa.

Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 26 maja podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Polskim. Nagrodą główną w poszczególnych kategoriach jest udział w międzynarodowych finałach Young Lions.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 20 nominacji w polskiej edycji Young Creatives Cannes

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl