SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Youtuberzy SKKF, Rojo i Rock ambasadorami marki Sprite

Sprite (Coca-Cola Poland Services) rozpoczął współpracę z trzema twórcami kanałów na YouTube, zajmujących się grami komputerowymi. Będą oni ambasadorami marki.

Youtuberzy SKKF, Rojo i Rock będą współtworzyć strategię działań marki w swoich kanałach. Nowa forma współpracy jest elementem długoterminowej strategii komunikacyjnej marki Sprite.

- Głównym założeniem współpracy są partnerskie relacje, które dają youtuberom dużą swobodę w wykorzystaniu własnej kreatywności. Świadomie oddajemy im część kontroli w budowaniu komunikacji z uczestnikami gier, by nie stracili autentyczności i czuli swobodę ekspresji twórczej - mówi Krzysztof Pawluk, regional senior content manager z Coca-Cola Poland Services.

Obsługą współpracy z youtuberami w zakresie całościowej strategii komunikacyjnej zajmuje się dom mediowy Starcom, a koncepcję działań na kanałach współtworzy agencja LifeTube.

Dołącz do dyskusji: Youtuberzy SKKF, Rojo i Rock ambasadorami marki Sprite

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl